• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

ولایت و مردم ولایتمدار، عوامل استحکام و قدرت این نظام هستند

  • کد خبر : 17485
  • 28 اردیبهشت 1402 - 12:58
ولایت و مردم ولایتمدار، عوامل استحکام و قدرت این نظام هستند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دو عامل «ولایت و مردم ولایتمدار» موجب شد که نه تنها بدخواهان این نظام به اهداف خود نرسند بلکه نظام جمهوری اسلامی هر روز مستحکم تر و قدرتمندتر از دیروز شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، بیست و چهارمین گردهمایی یادگاران دوران دفاع مقدس امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان البرز، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، استاندار البرز، نمایندگان مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین، فرماندهان، پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در حسینیه ثارالله کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد.

سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این گردهمایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه کسانی که قدم در راه حق و حقیقت گذاشتند و در این مسیر به شهادت رسیدند، گفت: همه ما که روزگار سخت اما شیرین دفاع مقدس را سپری کرده ایم، به این دورهمی ها و تکرار خاطرات و صفا و صمیمیت های آن دوران نیاز داریم.

وی افزود: باید خاطرات و واقعیات آن روزگار را به گونه ای برای نسل جوان و نوجوان بازگو کنیم که به خوبی بدانند رزمندگان ما در چه شرایطی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند وجبی از این خاک به دست تجاوزگرانی بیفتد که با سازمان ملل، ابرقدرت ها، کشورهای ارتجاعی منطقه و حتی اروپایی ها متحد شده بودند تا نظام جمهوری اسلامی را از ریشه قطع کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان می خواستند نظام دلخواه خود را روی کار بیاورند اما دو عامل «ولایت و مردم ولایتمدار» موجب شد که نه تنها بدخواهان این نظام به اهداف خود نرسند بلکه نظام جمهوری اسلامی هر روز مستحکم تر و قدرتمندتر از دیروز شود. هنوز هم باید در راستای رفع مشکلات مردمی بکوشیم که این گونه پای آرمان های این نظام و انقلاب ایستاده اند.

سردار کوثری با بیان اینکه امام خمینی (ره) با الگوگیری از اسلام ناب محمدی و پشتیبانی این مردم توانستند بر طاغوت پیروز شوند، اذعان کرد: قدرت لایزال الهی بود که این توان را به امام راحل داد و موجب شد ایشان در مسیر اهل بیت (ع) حرکت و به شعار «نه غربی، نه شرقی» باور پیدا کنند؛ درست در همان زمان بود که توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در آن زمان هر لحظه احتمال سقوط انقلاب نوپای اسلامی بود اما دو عامل ولایت و مردم ولایتمدار از این اتفاق جلوگیری کردند، عنوان کرد: رزمندگان ما در عملیات بیت المقدس با تفکر انقلابی پیش رفتند و به دل دشمن زدند. امروز نیز مسئولین باید با همان تفکر در راستای رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و … موجود در کشور گام بردارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکلات امروز با تفکر وابستگی به غرب و اقتصاد آن حل شدنی نیست، اظهار کرد: طی برخی مسیرها خطرناک است اما با یک حرکت هوشمندانه و مدبرانه و نیز با داشتن تفکر انقلابی و روحیه جهادی می توان آن ها را پیمود تا مسائل به خوبی حل شوند. همه ما باید به دولت انقلابی کمک کنیم تا مشکلات بهتر و زودتر حل شوند.

سردار کوثری با اشاره به کمبودهای موجود در جبهه ها در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما تاکنون موفق شده ایم از مراحلی گذر کنیم که بسیار خطرناک تر از اتفاقات امروز بوده است اما با توکل به خدا پیش رفته و به موفقیت رسیده ایم. درآمدهای امروز ما به گونه ای است که آمریکایی ها را نگران کرده است. آن ها معتقدند باید از پیشرفت اقتصاد ایران جلوگیری کنند تا چالش بزرگی متوجه منطقه نشود.

وی با اشاره به آیه «ان مع العسر یسری»، اضافه کرد: به راستی که بعد از هر سختی آسانی است. مسیری که امروز دولت سیزدهم در پیش گرفته راه درست و دقیقی است. همان گونه که در دوران دفاع مقدس ایستادیم و اجازه ندادیم دشمن به خاک ما نفوذ کند، امروز هم باید دست به دست هم دهیم و دشمن را ناامید کنیم و پرچم اسلام ناب محمدی را به دست صاحب اصلی آن برسانیم تا آن را بر فراز کاخ های ظالمین برافراشته کند.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17485

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.