• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
یادداشت/ سارا گلزاری

ویلچر داری دو تا بلیط بخر/ بی مهری به قهرمان دوچرخه سواری

  • کد خبر : 27071
  • 18 فروردین 1403 - 12:22
ویلچر داری دو تا بلیط بخر/ بی مهری به قهرمان دوچرخه سواری
یک شرکت هواپیمایی ناصر افتخاری، پیشکسوت جامعه دوچرخه سواری کشور را به دلیل استفاده از ویلچر مجبور به تهیه دو بلیط کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سارا گلزاری، مسئول روابط عمومی هیات دوچرخه سواری استان البرز در یادداشتی آورده است: ناصر افتخاری، پیشکسوت جامعه دوچرخه سواری کشور که قهرمان طلایی آسیاست و مجموعه کاملی از قهرمانی ها را در کارنامه ورزشی خود دارد چند سال پیش بر اثر حادثه ای مجبور به استفاده از ویلچر و خداحافظی با ورزش قهرمانی شد.

وی که اکنون ریاست کمیته پیشکسوتان فدراسیون دوچرخه سواری را بر عهده دارد چند روز پیش جهت مسافرت با هواپیما بلیطی را از یکی از شرکت های هواپیمایی تهیه کرده اما هنگام سوار شدن، شرکت مربوطه به وی بیان کرده که هنگام خرید بلیط، ویلچر لحاظ نشده و باید بلیط دیگری تهیه شود. وی نیز مجبور به پیاده شدن و تهیه بلیطی جداگانه شده است.

اکنون سوال جامعه ورزشی به خصوص هیات دوچرخه سواری از این شرکت این است که آیا این بی مهری حق یک قهرمان کهنه سوار است؟ آیا به پاس افتخارآفرینی های پی در پی این عزیزان، جامعه ما نباید برای افتخاری هایی که نام آور و پیشکسوت در کشور هستند، شرایط بهتری را فراهم کند؟

گفتنی است بارها و بارها افراد مشابه و حتی جانبازان عزیزی که مجبور به استفاده از ویلچر هستند، با بی مهری های زیادی در جامعه مواجه می شوند که ضرورت اندیشیدن تدابیر لازم در این زمینه بیشتر احساس می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=27071

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.