• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

پروژه رفع گره ترافیکی پل فردیس تا پل کلاک به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 21198
  • 21 مرداد 1402 - 14:47
پروژه رفع گره ترافیکی پل فردیس تا پل کلاک به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: پروژه رفع گره ترافیکی پل فردیس تا پل کلاک، صبح روز یکشنبه، 22 مرداد ماه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش دیده بان البرز، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز مطرح کرد: پروژه رفع گره ترافیکی پل فردیس تا پل کلاک، صبح روز یکشنبه، ۲۲ مرداد ماه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و استاندار البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: برای رفع گره ترافیکی این محدوده از آزادراه پروژه‌ای در سه فاز تعریف شده است که فاز اول در قالب احداث کنارگذر شمالی پل فردیس با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان پیش از نوروز به بهره‌برداری رسید و فاز دوم که شامل تعریض پل رودخانه کرج و اضافه‌کردن دو باند به آزادراه کرج – تهران با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان بوده و تکمیل شده است، فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز توضیح داد: فاز سوم این پروژه نیز که شامل اصلاح رمپ و لوپ پل فردیس و اضافه‌کردن یک باند به جاده مخصوص است با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به زودی تکمیل می‌شود که با پایان این پروژه‌ها پیش‌بینی می‌شود ۸۵ درصد از بار ترافیکی محدوده پل فردیس به ویژه در ساعات صبحگاهی رفع شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21198

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.