• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
با هدف تبدیل پیام به قطب اقتصاد دیجیتال؛

پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در منطقه ویژه اقتصادی پیام راه اندازی می شود

  • کد خبر : 12967
  • 17 دی 1401 - 12:02
پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در منطقه ویژه اقتصادی پیام راه اندازی می شود
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به توسعه زیرساخت ها با هدف تبدیل این منطقه به قطب اقتصاد دیجیتال گفت: به همین منظور پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در بازه زمانی دو ساله در این منطقه راه اندازی می‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، با هدف بررسی وضعیت برق منطقه ویژه اقتصادی پیام، نشستی با حضور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات، مدیرعامل برق منطقه ای تهران، معاون اقتصادی شرکت توانیر و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در این منطقه برگزار شد.

علی اصغر انصاری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه با تاکید بر توسعه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: حمایت از توسعه این منطقه در ردیف برنامه های ملی است و بر همین اساس، برنامه ریزی های لازم از جمله در زمینه زیرساخت ها باید به صورت کلان و ملی صورت گیرد.

وی با اشاره به تبدیل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به قطب اقتصاد دیجیتال منطقه اظهار کرد: با هدف رسیدن به این مهم، باید زیرساخت های موردنیاز آن در تمام بخش ها از جمله برق به خوبی دیده و تامین شود.

اکبر قنبرپور، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به ظرفیت های این منطقه مطرح کرد: با توجه به برنامه ریزی ها و فعالیت های صورت گرفته با هدف دستیابی به هدف اصلی که تبدیل پیام به قطب اقتصاد است، توسعه زیرساخت ها به صورت جدی در دستورکار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: تامین برق یکی از مهم ترین نیازهای این منطقه است که با توجه به نشست برگزار شده، مقرر شد در چشم انداز بلند مدت و برای تامین برق در بازه زمانی۱۰ تا ۲۰ سال آینده، پست ۴۰۰ کیلو ولت در این منطقه طی دو سال راه اندازی شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام عنوان کرد: همچنین احداث نیروگاه با ظرفیت حداقل ۲۰ مگاوات در این منطقه از دیگر برنامه های کوتاه مدت برای تامین برق در پیام است که مقرر شده در این رابطه نیز اقدامات اجرایی انجام و این مهم محقق شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=12967

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.