• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

پیام تبریک فرمانده سپاه استان البرز به مناسبت روز جوان

  • کد خبر : 4417
  • 05 فروردین 1400 - 11:20
پیام تبریک فرمانده سپاه استان البرز به مناسبت روز جوان
سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در پیامی ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در پیامی ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

جوانان به عنوان سرمایه های عظیم این کشور، با ایمان، نشاط، تحرک، قدرت و انگیزه در خط مقدم پیشبرد اهداف جامعه قرار دارند و با برخورداری از استعدادهای فراوان می توانند نقش تعیین کننده ای در انجام امور مهم این سرزمین داشته باشند و موجبات رشد و پیشرفت جامعه را در عرصه های مختلف فراهم کنند.

با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران با همت جوانان غیور ایران زمین به پیروزی رسید، امروز نیز بار دیگر آینده سازان این سرزمین با تلاش و پیشتکار وصف ناپذیر در اوج قله های افتخار ایستاده اند و با ورود به میدان تولید، ایران اسلامی را از هرگونه وابستگی به کشورهای بیگانه بی نیاز می کنند.

مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش پررنگ جوانان در اداره کشور و اجرای امور اشاره کردند و خطاب به جوانان این مرز و بوم فرمودند: دهه های آینده از آن شماست و شمایید که باید کارآزموده و پُرانگیزه از انقلاب خود حراست و آن را هرچه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) است، نزدیک کنید.

اینجانب ضمن قدردانی از حضور پرشور جوانان در عرصه های مختلف فرارسیدن سال روز خجسته میلاد با سعادت شبه نبی مکرم اسلام (ص)، جوان رعنا و رشید امام حسین (ع)، حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را خدمت آینده سازان کشور که با همت های بلند و انگیزه های انقلابی می توانند در پیشرفت های مادی و معنوی کشور جهش ایجاد کنند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی شک تلاش های بی وقفه شما میدان داران گام دوم انقلاب، آینده ایران اسلامی را تضمین می کند. به امید روزی که با تلاش و تدبیر شما، فردایی روشن برای ایران اسلامی رقم بخورد. توفیق روز افزون شما عزیزان را از خداوند منان خواستارم.

سردار سید یوسف مولایی
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=4417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.