• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

پیام تسلیت امام جمعه کرج در پی درگذشت آیت‌الله‌ صافی گلپایگانی

  • کد خبر : 7411
  • 12 بهمن 1400 - 20:15
پیام تسلیت امام جمعه کرج در پی درگذشت آیت‌الله‌ صافی گلپایگانی
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در پیامی درگذشت استوانه فقاهت، مرجع عالی‌قدر، شیخ الفقهاء، حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، آیت الله سید مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج طی پیامی درگذشت مرجع عالی‌قدر، حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت؛ متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم، قال رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله: موت العالم مصیبه لا تجبر و ثلمه لا تسد و هو نجم طمس و موت قبیله ایسر من موت عالم.

ارتحال استوانه فقاهت، مرجع عالی‌قدر، شیخ الفقهاء حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی اعلی‌الله‌ مقامه که از اساطین حوزه علمیه مقدسه قم بودند موجب تأثر و تألم شدید گردید. آن زاهد فرهیخته عمر پربرکت خود را در مسیر تربیت طلاب و فضلا، نشر و گسترش معارف اسلام ناب با سخنرانی و تألیف کتب و مقالات فراوان در موضوعات مختلف مورد ابتلاء اعم از فقه و اصول و کلام و رجال، دفاع از کیان ولایت و امامت به‌ویژه حضرت ولی­عصر ارواحنا فداه و مبارزه مستمر با طاغوت و فرقه­ ها و جریان­ های منحرف فکری و عقیدتی سپری کرد و البته در صحنه‌های مختلف مورد نیاز انقلاب از اول نهضت تا آخرین روز حیات حاضر و با بصیرت راهنمائی و دلسوزی داشت.

این­جانب این ضایعه مولمه و خسارت عظیم را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه­ های علمیه و همچنین شاگردان، مقلدان، دوستداران، به‌ویژه بیت مکرم و فرزندان معزز تسلیت عرض نموده برای آن فقیه فقید سعید از خدای تعالی رفعت مقام و حشر با اولیاءش را مسألت می ­نمایم. تغمده الله بواسع رحمته».حسینی همدانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=7411

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.