• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
8

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار متوسط در عظیمیه کرج

  • کد خبر : 5331
  • 09 اردیبهشت 1400 - 14:01
پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار متوسط در عظیمیه کرج
مدیر برق شرق شهرستان کرج از پیشرفت 60 درصدی پروژه اصلاح و بهینه‌سازی 31 کیلومتر از شبکه‌های برق فشار متوسط در عظیمیه کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مظفر خادمی مدیر توزیع برق شرق شهرستان کرج با اشاره به بروز خاموشی های تکراری در محدوده عظیمیه گفت: این مشکل عمدتا ناشی از ساخت و سازهای عدیده در مجاورت شبکه برق و برخورد اشیا و اجسام خارجی با شبکه است.

وی افزود: بر این اساس مدیریت توزیع برق شرق کرج ضمن نگهداری و سرویس، اقدامات اصلاحی مقطعی و پیشگیرانه ای نیز انجام داده تا خاموشی های بی برنامه ناشی از عوامل فوق را به حداقل برساند و شاخص های قابلیت اطمینان شبکه را بهبود بخشد.

مدیر توزیع برق شرق شهرستان کرج از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار متوسط در این منطقه خبر داد و گفت: زمانبندی اجرای این طرح تا پایان سال ۹۹ پیش بینی شده بود که به دلیل حجم زیاد پروژه، پراکندگی کار و لزوم‌ تعویض سیم ها بر روی پایه های موجود، منجر به بی برق کردن شبکه در مسیر عملیات و بروز خاموشی های تکراری برای مشترکین شد.

خادمی ضمن تشکر از صبوری همشهریان و پوزش از ساکنان این منطقه ادامه داد: با توجه به گلایه های برخی شهروندان و درخواست های مشابه، فواصل زمانی خاموشی ها افزایش پیدا کرده است. تلاش می کنیم این پروژه تا ابتدای فصل تابستان سال جاری به اتمام برسد و صبوری مشترکین و شهروندان در این مدت ما را در اجرای صحیح پروژه مطابق برنامه کاری، یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=5331

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.