• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز باید توسعه دهنده فرهنگ ایرانی اسلامی باشد

  • کد خبر : 9379
  • 12 شهریور 1401 - 18:04
کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز باید توسعه دهنده فرهنگ ایرانی اسلامی باشد
رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، باید نقش یک توسعه دهنده فرهنگی برای گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی را در شهر کرج برعهده گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محسن برجی، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: شهرها و زندگی شهری، همیشه و در همه حال در حال تغییر هستند و این تحولات شامل تغییرات در فرهنگ نیز می شود، با ورود هر محصول تکنولوژی برای توسعه شهری، تغییرات فرهنگی متعلق به آن نیز به وجود می آید و باید با مطالعه دقیق، این تغییرات فرهنگی، ارزیابی شده و تاثیرات مثبت یا منفی آن بررسی شود.

وی افزود: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق نیز باید در حوزه نوآوری و آینده پژوهی در تغییرات فرهنگ شهری، تحولاتی که در انتظار وقوع آن هستیم را پیش بینی کرده و میزان تغییرات مثبت یا منفی آن را در فرهنگ عمومی ارزیابی کند. ایجاد کارخانه های نوآوری در استان های مختلف از جمله البرز، تاثیرات توسعه ای در پی دارد که با آینده پژوهی و بررسی های هدفمند علمی، می توان جنبه های مثبت این تغییرات در فرهنگ را افزایش داد و به کاهش تاثیرات آن کمک کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به نقش کارخانه نوآوری و صنایع خلاق در ایجاد اشتغال و فعالیت های فرهنگی در این کارخانه گفت: حضور افراد خلاق و نوآور در این مجموعه می تواند علاوه بر عاملی برای شتابدهی، توسعه دهنده فرهنگی برای گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی در شهرکرج و استان البرز باشد. این مجموعه با ایجاد ضریب فوق العاده در فعالیت ها، می تواند تاثیراتی در حد وزارتخانه یا یک سازمان ملی در ایجاد اشتغال در منطقه داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=9379

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.