• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
6
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج:

کار سازمان عمران، فقط آسفالت معابر با این سطح از کیفیت نیست/ فرسودگی ماشین آلات مکانیزه آسفالت به دلیل مدیریت اشتباه این سازمان

  • کد خبر : 21313
  • 24 مرداد 1402 - 16:10
کار سازمان عمران، فقط آسفالت معابر با این سطح از کیفیت نیست/ فرسودگی ماشین آلات مکانیزه آسفالت به دلیل مدیریت اشتباه این سازمان
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه کار سازمان عمران، فقط آسفالت معابر شهر آن هم با این سطح از کیفیت نیست، گفت: ماشین آلات لکه گیری مکانیزه آسفالت که در سنوات قبل خریداری شده اند، امروز به دلیل مدیریت اشتباه سازمان عمران و نداشتن برنامه برای بهره برداری از آن ها، در حال فرسوده شدن هستند.

به گزارش دیده بان البرز، حسین مهاجری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج امروز در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و نهمین جلسه رسمی شورای شهر در تذکری به سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری گفت: این سازمان دارای امکانات و استعدادهای فراوانی از لحاظ ماشین آلات، تجهیزات، کارخانه آسفالت و پرسنل متخصص و باتجربه است اما مدیریت غلط و پرحاشیه به جای مدیریت فنی در این مجموعه موجب ایجاد مشکلات جدی شده است.

وی با بیان اینکه کار سازمان عمران، فقط آسفالت معابر شهر آن هم با این سطح از کیفیت نیست، خطاب به شهردار با اشاره به مشکلات سازمان عمران و بازآفرینی شهری تصریح کرد: در بخش هایی که در چند ماه اخیر توسط این سازمان آسفالت شده اند، قیرزدگی آسفالت، اجرای شیب عرضی نامناسب، جمع شدگی آسفالت و مواردی از این قبیل بسیار مشاهد می شود. قیرزدگی آسفالت یعنی آسفالتی که قرار بود ۱۰ سال عمر کند، دو سال را هم نمی بیند! این حجم از اتلاف بیت المال را چه کسی باید پاسخ دهد؟

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: این روزها بازدیدی از پل سه راه گوهردشت و چهارراه کارخانه قند تا میدان امام حسین (ع) داشته باشید، آسفالتی که کمتر از چند ماه از اجرای آن می گذرد، بخش های زیاد و قابل توجهی از آن قیر زده شده است که با صدای رسا می گویم این موضوع عین تضیع بیت المال است. گزارش ها نباید فقط منحصر به تولید کمی آسفالت باشد! باید گفت چه آسفالتی و با چه کیفیتی در حال تولید و اجراست؟

مهاجری گفت: ماشین آلات لکه گیری مکانیزه آسفالت که با این شرایط سخت اقتصادی با هزینه های چند ده میلیاردی در سنوات قبل خریداری شده اند، امروز به دلیل مدیریت اشتباه سازمان عمران و نداشتن برنامه برای بهره برداری از آن ها، در حال فرسوده شدن هستند. آقای شهردار بهره برداری از این ماشین آلات می تواند شهر را از گیر و دار روش های سنتی و غیرشفاف و غیراصولی لکه گیری آسفالت رهایی بخشد. تا کی قرار است به علت سوءمدیریت و نبود برنامه مناسب در این سازمان، شهر و مردم هزینه های گزاف روانی و مالی آن را پرداخت کنند؟

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21313

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.