• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد؛

کشف کارگاه تولید قرص های غیرمجاز در شهر گلسار 

  • کد خبر : 24282
  • 16 آذر 1402 - 17:31
کشف کارگاه تولید قرص های غیرمجاز در شهر گلسار 
فرمانده انتظامی استان از کشف و شناسایی یک کارگاه تولید قرص های غیرمجاز در شهر گلسار خبر داد و گفت: در بازرسی از این کارگاه 261 هزار عدد قرص غیرمجاز و اموالی به ارزش 50 میلیارد ریال که در تولید این قرص ها مورد استفاده قرار می گرفت، کشف شد.

به گزارش دیده بان البرز، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در اجرای طرح های ارتقای امنيت اجتماعي و پس از دریافت اخبار مردمی مبني بر اينکه فردی در شهر گلسار با راه اندازی یک کارگاه غیرمجاز اقدام به تهیه و توزيع قرص های غیرمجاز می کند، بررسی موضوع در دستورکار ماموران انتظامی ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضائی به محل موردنظر اعزام شدند و در بازرسی از کارگاه مورد نظر، ۲۶۱ هزار عدد قرص بدنسازی و چاقی غیرمجاز و دستگاه های تولید قرص، مبدل برقی، توپرس، پرس الکترونیک، همزن و کاغذ بر صفحه ای را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد، عنوان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورده شده است.

سردار هداوند در پایان خاطر نشان کرد: قرص های غیرمجاز صدمات جبران ناپذیری به مصرف کنندگان وارد می کنند، لذا شهروندان ضمن پرهیز از استفاده از آن ها، در صورت اطلاع از فعالیت کارگاه های غیرمجاز مشابه موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=24282

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.