• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

گاز رسانی به روستاهای محور کرج – چالوس تکمیل می شود

  • کد خبر : 7675
  • 18 فروردین 1401 - 17:13
گاز رسانی به روستاهای محور کرج – چالوس تکمیل می شود
وزیر کشور در بازدید از روستای کندر گفت: تمام تلاش ما بر این است که اقداماتی از قبیل گازرسانی به روستاهای محور کرج-چالوس انجام و اگر کمبودی نیز وجود دارد جبران و پیگیری شود، ادامه گاز رسانی به روستای کندر نیز تکمیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، احمد وحیدی وزیر کشور که به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به استان البرز سفر کرده با همراهی قاسم پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج در گلزار شهدای روستای کندر در جمع مردم حاضر شد و به گازرسانی به روستاهای محور کرج-چالوس اشاره و عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است که اقداماتی از این قبیل انجام و اگر کمبودی نیز وجود دارد جبران و پیگیری شود؛ ادامه گاز رسانی به روستای کندر نیز تکمیل می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهید پرور بودن روستای کندر گفت: وجود این تعداد شهید در این روستا نشان می دهد که مردم این روستا چقدر وابسته به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و میزبان خوبی برای این ثبات مقدس هستند.

وزیر کشور ضمن ابراز امیدواری از پر خیر و برکت بودن سال جاری برای همه مردم خاطرنشان کرد: ما خدمت مردم آمدیم تا هم ارادت خود را به اهالی این منطقه شهید پرور تجدید کرده و هم در جریان وضعیت خدمت رسانی در این روستا قرار بگیریم.

در ادامه این دیدار، مطالبات مردم روستای کندر در خصوص حریم جاده ای، کشاورزی، ساخت و سازهای غیر مجاز و ادامه گازرسانی با وزیر در میان گذاشته شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=7675

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.