• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3
با حضور اکیپ سیار انتقال خون در گلسار؛

۳۱ واحد خون شهروندان گلساری اهدا شد

  • کد خبر : 25548
  • 01 بهمن 1402 - 18:46
۳۱ واحد خون شهروندان گلساری اهدا شد
با استقرار اکیپ سیار انتقال خون استان در شهرداری گلسار در بازه زمانی تعیین شده، ۴۹ نفر برای اهدای خون به این مرکز مراجعه کردند که پس از انجام معاینه، از ۳۱ نفر خونگیری انجام شد.

به گزارش دیده بان البرز، در نخستین روز بهمن ماه جاری در راستای خدمت رسانی، کمک به نیازمندان، ارتقای سطح سلامت شهروندان و تأمین خون و فرآورده های خونی، اکیپ سیار خونگیری انتقال خون استان البرز، با حضور در شهرداری گلسار اقدام به خونگیری از مردم این شهر کردند.

در این اقدام ارزشمند که با هماهنگی به عمل آمده از سوی شهرداری گلسار صورت گرفت، شهروندان گلساری با اهدای خون خود، جلوه های ایثار و نوعدوستی را به نمایش گذاشتند تا علاوه بر ابراز همدردی با بیماران نیازمند خون، در تامین خون این عزیزان نیز نقش مهمی داشته باشند.

دکتر ناصری، قائم مقام و معاونت اداری مالی شهرداری گلسار نیز در جریان این بازدید ضمن قدردانی از استقبال و مشارکت شهروندان در این امر خداپسندانه و تامین خون مورد نیاز مراکز درمانی و نیز فرهنگ‌سازی و تشویق مردم به اهدای خون گفت: اهدای خون سالم به عنوان یکی از حیات بخش ترین امور و در واقع به معنای سهیم شدن در زندگی فردی و اجتماعی است و به نوعی می‌تواند شکرگذاری به درگاه خداوند به پاس نعمت سلامت فرد اهداکننده باشد.

گفتنی است با توجه به عدم وجود پایگاه ثابت انتقال خون در شهر گلسار، با استقرار اکیپ سیار انتقال خون استان در شهرداری در بازه زمانی تعیین شده (ساعت ۹ صبح الی ۱۳) ۴۹ نفر برای اهدای خون به این مرکز مراجعه کردند که پس از انجام معاینه، از ۳۱ نفر خونگیری انجام شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25548

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.