• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
13

آغاز مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز

  • کد خبر : 27528
  • 04 اردیبهشت 1403 - 13:31
آغاز مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی استان البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از برگزاری آیین افتتاحیه مسابقات ورزشس جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به میزبانی البرز خبر داد و گفت: این مراسم با حضور ۳۶۰ ورزشکار در پنج رشته فوتسال، دارت، شطرنج، والیبال و تنیس روی میز در مرکز تربیت مربی برگزار شد و ورزشکاران به رقابت پرداختند.

وی برگزاری این رقابت ها در استان را مثبت ارزیابی کرد و ورزش را به عنوان یکی از الزامات ایجاد نشاط و انگیزه در بین کارکنان، دانست و عنوان کرد: بانوان ورزشکار از چهارم لغایت ششم اردیبهشت و ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت جاری در شهرستان کرج به رقابت می پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به شرکت دو آقای البرزی در رشته دارت اذعان کرد: شناسایی و کشف استعدادهای برتر ورزشی از مزایای چنین مسابقاتی بوده و فرصت مناسبی برای توسعه ورزش و گسترش فرهنگ تعالی آن در جامعه است.

غفاری با اشاره به هزینه‌های بالای باشگاه‌های ورزشی، از مسئولان درخواست کرد تا امکانات ورزشی بیشتر با هزینه کم یا رایگان را در اختیار کارمندان این اداره‌کل قرار دهند تا بتوان هم سلامت کارکنان را ارتقا داد و هم در مسابقات کشوری به موفقیت‌های چشمگیرتری دست یافت.

گفتنی است در بخش بانوان ۱۲ نفر در رشته های دارت و تنیس روی میز و هفت تیم در رشته والیبال و در بخش آقایان‌نیز ۱۵ نفر در رشته شنا، دارت و تنیس روی میز و هشت تیم والیبال و هشت تیم فوتسال با یکدیگر رقابت می کنند.

شایان ذکر است در بخش بانوان جمعا ۱۳۰ نفر و در بخش آقایان جمعا ۲۳۰ نفر در این دوره از رقابت ها شرکت کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.