• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز عنوان کرد؛

آمادگی ساوجبلاغ و چهارباغ برای اجرای فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال

  • کد خبر : 23862
  • 20 آبان 1402 - 20:58
آمادگی ساوجبلاغ و چهارباغ برای اجرای فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آمادگی شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ برای اجرای فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال به منظور معرفی مستقیم کارجویان به واحدهای تولیدی و صنعتی‌ خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: پس از برگزاری فراخوان بزرگ قرارگاه جهادی اشتغال استان برای معرفی کارجویان به واحدهای تولیدی و صنعتی، این طرح ارزشمند به منظور معرفی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ با هدایت فرمانداران و همکاری دستگاه‌های اجرایی و کارفرمایان برگزار می شود.

وی مطرح کرد: پیرو دستور استاندار البرز مبنی بر فعال سازی قرارگاه‌های جهادی اشتغال در شهرستان‌های این استان در راستای اشتغالزایی برای جوانان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی در بکارگیری مشاغل تخصصی و عمومی در واحدهای تولیدی و صنعتی، در آذر ماه امسال شاهد اجرای این طرح در ساوجبلاغ و چهارباغ خواهیم بود. در فراخوان قبلی بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی فراهم شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز ادامه داد: با مساعدت امام جمعه کرج، کارجویان در روز دهم آبان ماه با حضور در مصلای نماز جمعه این شهر به صورت مستقیم با کارفرمایان گفت و گو کردند و جذب واحدهای تولیدی شدند که امید آن می رود در آذر ماه نیز شاهد استقبال کارجویان در شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ باشیم.

دارایی عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با فرماندار شهرستان چهارباغ و با مشارکت گروه‌های جهادی و گروه‌های بسیج و مسئولین محلات چهارباغ، طرح شناسایی خانه به خانه آقایان و بانوان دارای شرایط کار در واحدهای تولیدی اجرا خواهد شد.

وی گفت: در طرح شناسایی خانه به خانه، افرادی که تمایل به کار در واحدهای تولیدی داشته و فاقد تخصص و مهارت‌های لازم در مشاغل موردنیاز باشند، با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل فنی و حرفه‌ای البرز، امکان آموزش در محل زندگی افراد در رسته‌های شغلی مختلف از جمله جوشکاری، تراشکاری، برق صنعتی و سایر رسته‌های شغلی فراهم و گواهینامه های مهارت برای شرکت کنندگان صادر می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: همچنین با هماهنگی‌های انجام شده با واحدهای تولیدی و صنعتی در خصوص امکان آموزش‌های جوار کارگاهی نیز فراهم شده و کارجویان فاقد تخصص و مهارت به ویژه بانوان پس از طی یک دوره ۱۰ تا ۱۵ روزه، مهارت‌های لازم جهت اشتغال در واحدهای تولیدی و صنعتی را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.