• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج عنوان کرد؛

اجرای طرح بازپیرایی فضای سبز مدارس در کرج/ هیچگونه کوتاهی در امور محوله به پیمانکاران پذیرفتنی نیست

  • کد خبر : 22230
  • 27 شهریور 1402 - 13:32
اجرای طرح بازپیرایی فضای سبز مدارس در کرج/ هیچگونه کوتاهی در امور محوله به پیمانکاران پذیرفتنی نیست
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز اجرای طرح بازپیرایی فضای سبز مدارس از هفته گذشته خبر داد و گفت: هیچگونه کوتاهی در انجام امور محوله به پیمانکاران پذیرفتنی نیست و باید با کم کاری‌های صورت گرفته، قاطعانه برخورد شود.

به گزارش دیده بان البرز، علیرضا عاقلی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در نشست با مسئولین فضای سبز مناطق ۱۰ گانه کرج که به منظور برنامه ریزی کاربردی برای آغاز سال تحصیلی جدید و طرح استقبال از مهر برگزار شد، از آغاز اجرای طرح بازپیرایی فضای سبز مدارس از هفته گذشته خبر داد و گفت: در این طرح، اکیپ های فضای سبز نسبت به هرس درختان، کاشت نهال، درختچه و گل و گیاه در باغچه‌های مدارس، تشتک زنی، حذف علف‌های هرز و تنه جوش و پاجوش اقدام می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین فضای سبز باید با جدیت در روزهای باقی مانده تلاش کنند تا این اقدامات با بهترین کیفیت به اتمام برسد، اذعان کرد: برخی ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان وظایف خود را در حوزه بهسازی، ایمنی و رفع نواقص به درستی انجام نداده اند که این موضوع وظیفه عوامل فضای سبز را دو چندان کرده است. هیچگونه کوتاهی در انجام امور محوله به پیمانکاران پذیرفتنی نیست و باید با کم کاری‌های صورت گرفته، قاطعانه برخورد شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان کرد: مسئولان فضای سبز مناطق، توجه ویژه‌ای به مطالبات و پیام‌های شهروندی و مصاحبه‌های رادیویی و تلویزیونی داشته باشند؛ مشکلات باید در کمترین زمان بررسی و مرتفع شوند. با توجه به کمبود آب در کشور و لزوم توجه به نحوه آبرسانی و آبیاری و استفاده از سیستم های نوین آبیاری، باید از هدر رفتن آب به ویژه توسط برخی پیمانکاران جلوگیری و از منابع آبی موجود به بهترین شکل استفاده شود.

عاقلی در پایان با اشاره به اینکه ایمنی و امنیت کارگران و زحمتکشان میدانی فضای سبز، باید اولویت کاری همه مسئولان و مدیران سازمان باشد، خاطرنشان کرد: مسئولان فضای سبز باید در خصوص معرفی کارشناسان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) اقدام لازم را انجام دهند. لازم است مسائل ایمنی برای همه کارگران به ویژه نیروهایی که در شیفت شب مشغول کار و تلاش هستند، رعایت شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=22230

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.