• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

اخبار پلیسی پنجشنبه ۱۷ تیر ماه

  • کد خبر : 5992
  • 17 تیر 1400 - 23:08
اخبار پلیسی پنجشنبه ۱۷ تیر ماه
مشروح اخبار پلیسی استان البرز در روز پنجشنبه 17 تیر ماه را می توانید در این قسمت بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دستبند پلیس بر دستان سارقان زورگیر، تصادف مرگبار در ماهدشت، کشف محموله تریاک در عملیات مشترک پلیسی، اوباش تحت تعقیب به دام پلیس افتاد و محل استقرار ماینرهای قاچاق شناسایی شد، عناوین اخبار پلیسی استان البرز در روز پنجشنبه ۱۷ تیر ماه است که مشروح آن را در ادامه می خوانیم.

دستبند پلیس بر دستان سارقان زورگیر

سرهنگ محمد معظمی گودرزی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف و منزل در منطقه عظیمیه کرج ماموران متوجه شدند که دو نفر سارق جوان در پوشش مامور برق، وارد منازل شهروندان شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم با ارزش از جمله طلا، وجه نقد، گوشی همراه و لپ تاب کرده و بلافاصله از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و با بررسی جغرافیای جرم، سارقان را در مدت زمانی کوتاه شناسایی و با تحت نظر قرار دادن تحرکات آنها در عملیاتی غافلگیرانه سارقان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان چندین قبضه سلاح سرد کشف شد، گفت: سارقان تاکنون به ۶ فقره سرقت منزل با شیوه زورگیری اعتراف کرده اند که در این خصوص پرونده ای تشکیل و به منظور انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

تصادف مرگبار در ماهدشت

سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور استان البرز اعلام کرد: یک دستگاه موتورسیکلت هوندا که در مسیر جنوب به شمال بلوار بی بی سکینه ماهدشت در حین حرکت بود که یک خودروی پراید به مسیر او وارد و باعث واژگون شدن و برخورد موتورسیکلت با یک تاکسی پراید می شود.

وی بیان اینکه در این حادثه، سرنشین ۳۷ ساله موتورسیکلت به دلیل شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد خاطرنشان کرد: کارشناسان علت این تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید در عدم رعایت حق تقدم و گردش به چپ غیرمجاز نسبت به تاکسی پراید و موتورسیکلت تشخیص داده اند.

کشف محموله تریاک در عملیات مشترک پلیسی

سرهنگ علی سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز خبر داد: در پی اقدامات اطلاعاتی این پليس مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان خریداری کرده و به وسیله یک خودروی پژو در حال انتقال آن به استان های مرکزی کشور از جمله البرز است.

وی افزود: بلافاصله موضوع به پليس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکيپی از ماموران با همکاری پليس مبارزه با مواد مخدرالبرز به محور مواصلاتی ریگان-بم اعزام شدند و پس از رصد خودروهای عبوری در نهایت خودروی متهم با ۱۱۶ کيلو و ۲۰۰ گرم ترياک شناسایی، متوقف و سرنشینان آن نیز دستگیر شدند.

اوباش تحت تعقیب به دام پلیس افتاد

سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، اعلام کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر ایجاد رعب و وحشت، ضرب و جرح و خسارت عمدی به خودروی شهروندی در شهر جدید هشتگرد از سوی یکی از اوباش سابقه دار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: با وجود اینکه متهم به واسطه انجام این اقدام مجرمانه از محل زندگی خود متواری شده بود، ماموران پلیس ظرف کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه متهم را در شهر جدید هشتگرد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس امنیت منتقل کردند.

محل استقرار ماینرهای قاچاق شناسایی شد

سرهنگ کامران ملکی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال توسط شخصی در یک منزل مسکونی در فردیس، بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات خود محل استقرار ماینرها را شناسایی و سپس با هماهنگی مراجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال را کشف کردند. در این زمینه یک نفر دستگیر و به همراه اموال مکشوفه به مراجع ذی ربط منتقل شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=5992

ثبت دیدگاه

  1. cua6nj

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.