• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خبر داد؛

اختصاص ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه بزرگراه شمالی

  • کد خبر : 22777
  • 10 مهر 1402 - 10:48
اختصاص ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه بزرگراه شمالی
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از تصویب لایحه تامین مالی هزینه های پروژه بزرگراه شمالی به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های عمرانی شهر کرج خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، عمار ایزدیار، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک ایام فرخنده ولادت رسول مهربانی ها و امام جعفر صادق (ع) در تشریح مصوبات یکصد و سی و ششمین جلسه رسمی شورا گفت: لایحه تامین مالی هزینه های پروژه بزرگراه شمالی که به نام سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی مزین شده است و یکی از مهمترین لوایح سال سوم شورا به شمار می رود، به اتفاق آرا به تصویب رسید.

وی افزود: بر این اساس با اختصاص ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با قیود اعلامی توسط شورا جهت تسریع در روند پروژه بزرگراه شمالی که یکی از مهمترین اولویت های عمرانی شهر کرج است، موافقت شد و با توجه به تامین مالی قابل توجه این پروژه که حدود ۱۰ درصد از بودجه عمرانی مدیریت شهری را به خود اختصاص داده مقرر شد از محل بند ت تبصره ۶ بودجه سال ۱۴۰۲ اقدام گردد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: این ردیف درآمدی، حاصل تبدیل آرای اعاده به جریمه کمیسیون ماده ۱۰۰ در سال های گذشته است که تا پایان آذر ماه مالکین می توانند جهت تعیین تکلیف ملک و پرداخت جریمه به صورت یکجا به شهرداری مراجعه کنند. بخشی از بودجه مورد نیاز نیز از طریق تهاتر تامین می شود؛ البته قیودی که شورا اعمال کرده، لازم الاجرا خواهد بود.

ایزدیار اظهار کرد: در راستای تامین مالی این پروژه ۵۰ درصد اعتبار یعنی ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال به آن تزریق خواهد شد و مابقی منوط به انجام تعهدات دولت و تعیین تکلیف فصل مشترک با پیمانکاران پروژه خواهد بود و دولت هم باید تا پایان سال مالی جاری، مبلغ متعهد شده در خصوص پروژه بزرگراه شمالی را تعیین تکیلف کند.

وی با اشاره به مشخص شدن ترکیب دو کمیته عنوان کرد: آقایان اعتصامی، رحیمی، ذبیحی، حاجی قاسمی، اسدیان، مهاجری، قاسم پور و ایزدیار و خانم منعمی به عنوان اعضای کمیته منابع انسانی در سال سوم شورای اسلامی شهر کرج فعالیت خواهند داشت و امور مربوط به حوزه منابع انسانی از شهرداری به این کمیته ارسال و تعیین تکلیف می شود.

ایزدیار افزود: آقایان اعتصامی، رحیمی، ذبیحی، اسدیان، سعیدی، قاسم پور و خانم ها منعمی و قهرمانی به عنوان اعضای کمیته بانوان، کودک و خانواده در سال سوم شورا فعالیت خواهند کرد. تقاضای جمعی از همکاران در صحن شورا مطرح و با تصمیمات شورا مقرر شد آقایان رحیمی و اسدیان به عنوان ناظرین سازمان حمل و نقل ریلی و شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری کنارگذر شمالی کرج در سال سوم شورا به اعضای قبلی اضافه شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=22777

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.