• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6
در سال گذشته انجام شد؛

ارائه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز

  • کد خبر : 27459
  • 02 اردیبهشت 1403 - 9:22
ارائه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
مدیرکل بهزیستی استان البرز خبر داد: 51 هزار 120 مشاوره تلفنی رایگان از طریق برقراری ارتباط با سامانه ۱۴۸۰ در البرز انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی استان البرز از ارائه خدمات مشاوره حضوری به ۱۳ هزار و ۱۰۰ نفر طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: این خدمات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و پاسخ به نیازهای مشاوره‌ای در زمینه اختلالات روانشناختی و مشکلات فردی و خانوادگی در راستای ارتقای سطح سلامت روان آحاد جامعه ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات مذکور از طریق یک مرکز دولتی و ۳۱ مرکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی ارائه شده است بیان کرد: در سال گذشته همچنین ۵۱ هزار و ۱۲۰ مشاوره تلفنی رایگان از طریق برقراری ارتباط با سامانه ۱۴۸۰ به منظور فوریت دسترسی آحاد مردم به خدمات مشاوره‌ای انجام شده که بیشترین مشاوره‌ها به ترتیب مربوط به اختلالات افسردگی، اضطراب، کودک و نوجوان، مشکلات فردی و بین فردی و همسران بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه همه تماس‌های مردمی با سامانه صدای مشاور ۱۴۸۰، محرمانه و امن هستند، اظهار کرد: همه مشاوران به رعایت اصول رازداری و محرمانه تلقی کردن اطلاعات تماس گیرندگان متعهد بوده و با توجه به تنوع تماس‌گیرندگان و گوناگونی مشکلات آن‌ها، گاهاً ضرورت دارد برای دریافت راهنمایی و خدمات روانشناختی و مشاوره ای مناسب، تماس گیرندگان به مراکز مشاوره حضوری و سایر منابع حمایتی متناسب ارجاع داده شوند.

شایان ذکر است سامانه صدای مشاور بهزیستی با شماره ۱۴۸۰ برای مشاوره های غیرحضوری و تلفنی همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ خدمات تخصصی خود را به صورت رایگان به متقاضیان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27459

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.