• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
شهردار کرج خبر داد؛

افتتاح فاز اول پروژه پارکرود با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان

  • کد خبر : 18354
  • 20 خرداد 1402 - 19:30
افتتاح فاز اول پروژه پارکرود با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان
شهردار کرج از افتتاح فاز اول پروژه پارکرود با اعتباری حدود 30 میلیارد تومان خبر داد و گفت: امروز حدود یک هکتار از این محیط به طول یک کیلومتر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مهرداد کیانی، شهردار کرج امروز در آئین بهره برداری از فاز نخست پروژه پارکرود گفت: از زحمات و تلاش های همه همکاران که در اقدامی جهادی و سریع، این محل را آماده کردند و در اختیار مردم قرار دادند، قدردانی می کنم.

وی مطرح کرد: حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر کرج و بازدیدهای میدانی آن ها، پیگیری های صورت گرفته و اختصاص بودجه مناسب به پروژه پارکرود، همه دست به دست هم دادند تا بتوانیم امروز شاهد بهره برداری از یک هفتم این پروژه بزرگ باشیم.

شهردار کرج با اشاره به اینکه احتمال تغییر نام این مکان به نامی پرمسماتر وجود دارد، عنوان کرد: امروز حدود یک هکتار از محیطی که مربوط به پارکرود است به طول یک کیلومتر به بهره برداری می رسد. تا به امروز اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

کیانی بیان کرد: در سفر رئیس قوه قضائیه به استان البرز، پروژه پارکرود به صورت غیررسمی افتتاح شد اما یکسری اقدامات کوچک باقی مانده بود که صبر کردیم انجام شوند؛ بنابراین امروز این پروژه به صورت رسمی افتتاح می شود و در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این پروژه بخش کوچکی از خدمات دوره ششم مدیریت شهری کرج است و پروژه های بزرگ دیگری داریم که در هفته های آینده به بهره برداری می رسند، اظهار کرد: پروژه بزرگراه شمالی، سه چهار سال رها شده بود اما امروز با پیگیری های صورت گرفته در جریان اجرا قرار گرفته است.

شهردار کرج با اشاره به اینکه امید است این پروژه به زودی به بهره برداری برسد، اذعان کرد: پل هایی که در پروژه بزرگراه شمالی در حال ساخت هستند، از جمله بزرگترین و کم نظیرترین پل های دنیا به شمار می روند که این موضوع، افتخاری برای مردم کرج، مجموعه مدیریت شهری و مهندسان ایرانی است.

کیانی در رابطه با پروژه قطار شهری کرج که سال ها رها شده بود مطرح کرد: پس از ۲۰ سال متروی کرج روی ریل قرار گرفت و امروز شاهد هستیم که به صورت آزمایشی اگرچه محدود مورد استفاده مردم قرار دارد. تلاش می کنیم رام های جدیدی به این قطار اضافه کنیم و در هر فصل شاهد راه اندازی ایستگاه جدید باشیم.  

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18354

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.