• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

افتتاح ۴ طرح‌ عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی پیام

  • کد خبر : 26182
  • 30 بهمن 1402 - 15:03
افتتاح ۴ طرح‌ عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی پیام
چهار طرح عمرانی با عناوین مرکز داده پیام، آشیانه هواپیماهای سبک، سالن اجتماعات ۱۰۰ نفره و مرکز پایش سامانه تصویری، با اعتباری بالغ بر 750 میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افتتاح شد.

به گزارش دیده بان البرز، طی مراسمی که با حضور رئیس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد، چهار طرح عمرانی با عناوین مرکز داده پیام، آشیانه هواپیماهای سبک، سالن اجتماعات ۱۰۰ نفره و مرکز پایش سامانه تصویری، با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال در این منطقه افتتاح شد.

بنابر این گزارش، پروژه طراحی و ساخت مرکز داده پیام با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال با هدف توسعه دولت الکترونیک، هوشمندسازی، ارتقای سطح ارائه خدمات به ارباب رجوع و همچنین افزایش ضریب امنیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شده و با ظرفیتی حدود ۶ ر ک و طبق استانداردهای روز در این منطقه آغاز به کار کرده است.

همچنین، طراحی و ساخت آشیانه هواپیماهای سبک فرودگاه بین‌المللی پیام در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که با هدف نگهداری هواپیماهای فوق‌سبک و جاسازی تجهیزات حوزه فرودگاهی به بهره برداری رسید و با راه‌اندازی آن، تعداد آشیانه‌های موجود در فرودگاه بین‌المللی پیام به پنج آشیانه رسید.

طراحی و ساخت سالن اجتماعات ۱۰۰ نفره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بهره‌مندی از تجهیزات صوتی و تصویری مدرن در ساختمان مرکزی و با اعتبار ۱۴۸ میلیارد ریال و مرکز پایش سامانه تصویری نیز با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی هستند که در منطقه مذکور به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=26182

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.