• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6
جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش:

امروز کشور ما نیازمند جهاد تبیین است

  • کد خبر : 13133
  • 24 دی 1401 - 1:03
امروز کشور ما نیازمند جهاد تبیین است
جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش گفت: امروز کشور به جهاد تبیین به خصوص برای نسل جوان نیاز دارد و لازم است همه ما در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم به این مهم توجه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مراسم سالروز شهادت شهید مدافع حرم، سردار شهید غلامحسین دهقان آزاد با حضور جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارشد نظامی ارتش در استان البرز، سرتیپ دوم ستاد امیر نجفی، مدیریت امور ایثارگران ارتش در البرز، معاونت بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده این شهید در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) شهرستان کرج برگزار شد.

در این مراسم که مصادف با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر، برگزار شد، سرتیپ امیر نعمتی، جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش با بیان خاطرات روزهای پرافتخار دفاع در جبهه های مقاوت در کنار شهید دهقان گفت و یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت طلبی حضرت فاطمه زهرا (س) امروز باید توسط فعالان فرهنگی و مذهبی، رسانه‌ها و… زنده نگهداشته شود.

وی بانوی حضرت صدیقه طاهره (س) را اسوه صبر، ایثار و شهادت دانست و تاکید کرد: این بانوی بزرگوار اسلام از مقام رفیع امامت و ولایت دفاع کردند بنابراین باید الگوسازی از سیره زندگی وی در دستور کار همه ما قرار گیرد و سبگ زندگی همسر ولایت و مادر امامت به خوبی تبیین شود.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بانوی دو عالم، حضرت صدیقه کبری (س)، علمدار و فرمانده قرارگاه جهاد تبیین است، اذعان کرد: امروز کشور به جهاد تبیین به خصوص برای نسل جوان نیاز دارد و لازم است در این راستا همه ما در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم به این مهم توجه داشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم از جمعی از مادران و همسران شهدای مدافع حرم و امنیت تقدیر به عمل آمد و امیر نعمتی نیز پس از حضور در گلزار شهدای مکان مذکور و قرائت فاتحه، با حضور در پایگاه مقاومت بسیج شهید مهدی زین الدین، با اعضای پایگاه دیدار و گفت و گویی دوستانه و صمیمی داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=13133

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.