• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
8
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز:

بسیج رسانه جزو اولین مطالبه کنندگان از نمایندگان خواهد بود

  • کد خبر : 26405
  • 11 اسفند 1402 - 17:40
بسیج رسانه جزو اولین مطالبه کنندگان از نمایندگان خواهد بود
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: خانه مطبوعات و سازمان بسیج رسانه استان نخستین مطالبه کنندگان از نمایندگان منتخب مجلس خواهند بود و پیگیر قول ها و شعارهایی می شوند که پیش از راهیابی به مجلس به مردم داده اند.

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز امروز پس از انداختن‌رای خود به داخل صندوق های رای در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز گفت: امروز بار دیگر ملت بابصیرت خصوصا مردم فهیم استان البرز نشان دادند که پای آرمان های این‌نظام‌و انقلاب ایستاده اند و در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم‌انقلاب و لبیک به ندای ایشان پای صندوق های رای حاضر شدند.

وی ادامه داد: امیدواریم با انتخاب درست همین‌مردم‌افراد شایسته و لایقی وارد مجلس شوند و نمایندگان استان البرز نیز سکان های این‌استان را در دست گیرند و در آبادانی میهن عزیزمان نقش بسزایی داشته باشند. تعداد بالای داوطلبان در استان البرز نشان داد این استان ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد کخ می توانند در رفع بسیاری از مشکلات تاثیرگذار باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه نمایندگانی که انتخاب می شوند باید خود را نماینده همه مردم‌ استان بدانند اعلام کرد: خانه مطبوعات و سازمان بسیج رسانه استان نخستین مطالبه کنندگان از نمایندگان منتخب مجلس خواهند بود و پیگیر قول ها و شعارهایی می شوند که پیش از راهیابی به مجلس به مردم داده اند.

نوروزی فر با بیان اینکه مطالبات مذکور در راستای بهبود وضعیت کشور، استان و شهر بوده و نقش بسزایی در حل مشکلات مردم خواهد داشت، تصریح کرد: منکر وجود مشکلات در کشور نیستیم، ما هم مانند همه مردم گله مندیم اما باید به دلیل خون هایی که پای این نظام و انقلاب ریخته شده تا درخت انقلاب روز به روز تنومندتر شود باید پای صندوق ها حاضر می شویم و رای می دهیم.

وی اذعان کرد: بیشتر مشکلات ما که امروز باعث گله مندی مردم ایران شده به دلیل تحریم های دشمنانی است که قصد دارند مردم ایران را تحت فشار قرار دهند و از نطام‌خسته کنند اما وقتی ببینند حضور ملت بیدار ایران پای صندوق ها کمرنگ شده است، فشار را بر مردم بیشتر می کنند و مردم بیشترین صربه ها را خواهند خورد بنابراین با حضور پرشور مردم در این صحنه ها دشمن نیز خسته و بالاخره نابود خواهد شد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز بیان کرد: مردم با انتخاب درست باعث می شوند سیاست گذاریها به درستی انجام و قانون های خوبی در مجلس تصویب و در پی آن از بار مشکلات آنها کاسته شود. نمایندگان نیز باید این نکته را مد نظر داشته باشند و فراموش نکنند که همین مردم باعث شده اند آنها به مجلس راه یابند پس باید هوای این ملت را بیشتر داشته باشند و در راستای رفع مشکلات دلسوزانه اقدام کنند.

خبرنگار: صدیقه صباغیان
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=26405

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.