• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز عنوان کرد؛

بهره مندی ۲۷۹ دانش آموز با استعداد البرزی از طرح مدارس همدل

  • کد خبر : 23812
  • 17 آبان 1402 - 19:02
بهره مندی ۲۷۹ دانش آموز با استعداد البرزی از طرح مدارس همدل
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: 279 دانش‌آموز دارای معدل بالای 17 مورد حمایت در طرح مدارس همدل در 171 مدرسه غیرانتفاعی، نمونه دولتی و هیات امنایی به صورت رایگان ثبت‌نام شدند.

به گزارش دیده بان البرز، رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به طراحی و اجرای طرح مدارس همدل با هدف گسترش و تأمین عدالت آموزشی و تربیتی گفت: طی توافق صورت گرفته با اداره کل آموزش‌ و پرورش البرز و با همکاری مدیران مدارس، ۲۷۹ دانش‌آموز دارای معدل بالای ۱۷ مورد حمایت در ۱۷۱ مدرسه غیرانتفاعی، نمونه دولتی و هیات امنایی به صورت رایگان ثبت‌نام شدند.

وی ضمن قدردانی از مدیران مدارس همدل، تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان مورد حمایت کمیته امداد را از جمله اهداف اصلی این طرح عنوان و مطرح کرد: در این طرح علاوه بر برگزاری کلاس‌های خصوصی و تقویتی برای دانش‌آموزان مورد حمایت، دوره‌های ورزشی و فرهنگی نیز برای آن ها در طرح مدارس همدل برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز عنوان کرد: اکنون بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ دانش آموز مورد حمایت این نهاد هستند. کمیته امداد با خرید تبلت و گوشی هوشمند، پرداخت کمک‌هزینه لوازم‌التحریر و کتب درسی، کمک به تقویت بنیه تحصیلی و پرداخت کمک‌هزینه دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس شبانه، کار و دانش و فنی حرفه‌ای از دانش آموزان مددجو حمایت می‌کند.

البرزی فراهم‌سازی زمینه تقویت علمی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) را از اهداف اصلی این طرح برشمرد و بیان کرد: آینده کشور در گرو انجام چنین اقدامات ارزشمندی است که ریشه در آموزه‌های دینی و اعتقادی دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23812

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.