• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

بیانیه تشکل های وابسته به تبلیغات البرز در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

  • کد خبر : 23114
  • 26 مهر 1402 - 9:14
بیانیه تشکل های وابسته به تبلیغات البرز در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی
جامعه و تشکل های وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز در محکومیت جنایات وحشتناک رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در نوار غزه بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش دیده بان البرز، جامعه و تشکل های وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز در محکومیت جنایات وحشتناک رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در نوار غزه بیانیه ای صادر کردند. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله القاسم الجبارین

اُذِنَ لِلَّذینَ یُقاتِلونَ بِأنَّهُم ظُلِموا و ان اللهَ عَلی نَصرِهِم لَقَدیر

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند و خدا بر یاری آن ها تواناست. (سوره مبارکه حج، آیه ۳۹) شکر قادر مطلقی را که به مظلومان عالم وعده نصرت داد …

«۱۵ مهر ۱۴۰۲ و «طوفان الاقصی» را در تقویم ها ثبت باید کرد تا در یادها بماند که برج و باروی تا بن دندان مسلح و شکوه تجهیزات مدرن و هیمنه سازی های رسانه ای، چه تکیه گاه سستی است! 

«۱۵ مهر ۱۴۰۲» یک کلاس هستی شناسی بود، اگر در آن بیندیشند. بیداردلان آیت قدرت خدا را دیدند و بر ایمانشان افزوده شد و زیر لب گفتند: کَم مِن فِئَهً قَلیلَه غَلَبَت فِئَهً کَثیرَهً بِاِذنِ الله.

«۱۵ مهر ۱۴۰۲» را زنده و بزرگ باید داشت تا مستضعفان عالم ببینند چگونه یک گروه شبه نظامیِ در محاصره، از یک رژیم مدعی قدرت، بازنده ای ساخت که یک روزه همه هیمنه، ارتش مدرن، انسجام داخلی، قدرت اطلاعاتی، برنامه های منطقه ای و حیثیتش را بر باد دید.

شکر خدای عالمیان را که قدرت از آن او و تکیه گاه بی شکست اوست. اما امروز و پس از ۱۰روز، هر حکیم و اندیشمندی با دیدن صحنه می فهمد بمباران های غزه، نماد پیروزی نیست.
این بمباران های وحشیانه واکنش های کور و منفعلانه بازنده ای است که دیوانه شده و بالاتر از سیاهیِ امروزش رنگی را نمی بیند و چیزی برای از دست دادن ندارد.

و الا کسی که نقشه راهبردی و تدبیر عملیاتیِ روشنی برای فتح خاکی و الحاق آن به خاکش را دارد، اینگونه آن را با خاک یکسان نمی کند، بلکه سعی می کند با اقل خسارت سرزمین آبادی به چنگ آورد.

امروز اوج راهبرد استراتژیست های مفلوک رژیم صهیونیستی این است: «کشتار حداکثری میدانی»، با استفاده از ویرانگرترین بمب ها و «تطهیر حداکثر رسانه ای» با استفاده از امپراطوری رسانه ای.

جبهه حق اما همچون همیشه حکیمانه تصمیم می گیرد و تدبیر می کند. ما اگرچه از احساس غم و خشم لبریزیم ولی آن را مزید انگیزه می کنیم نه منشا تصمیم!

ما بدینوسیله اولا جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت تمام قد برخی کشورهای غربی را محکوم می کنیم. ثانیا انفعال مجامع و سازمان های بین المللی حقوق بشری و حقوق بین الملل را که در روز اعدام یک جانی، علیه کشوری قطعنامه و فرمان تحریم صادر می کنند و در روز نسل کشی های بی امان به اعلام موضع بسنده شدیدا محکوم می کنیم.

ثالثا افکار عمومی جهان را دعوت می کنیم که با خلاصی از سیطره امپراطوری رسانه، اخبار درست را رصد کنند و از همه، خصوصا نخبگان جوامع مطالبه داریم به حکم وظیفه انسانی و دینی به هر نحو ممکن اعم از تظاهرات، راه اندازی پویش های ضد صهیونیست، فعالیت های سایبری، روشنگری و … به مقابله با جنایات و راهبرد رژیم صهیونیستی بپردازند.

رابعا از ملت شریف ایران که بانی و علمدار جبهه مقاومت بودند دعوت می کنیم که کما فی السابق پرچمدار اقدامات ضد استکباری و ضد صهیونیستی در دنیا باشند و اقشار و اصناف مختلف با اعلام موضع و اقدام عملی به حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم برخیزند.

خامسا به گرگ های صهیونیست اعلام می داریم که بدانید سوختنتان در این آتش افروزی ۷۰ ساله را نزدیک کردید. کسانی در جبهه مقاومت مشتاق مبارزه با شما هستند که اولین دعای هر قنوتشان مرگ در راه خدا است!

سادسا به رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی عرضه می داریم برای تحقق وعده الهی فقط منتظر اشاره یک اشاره از سوی شما هستیم. نَصرٌ مِنَ الله و فَتحٌ قَریب. وَالعاقبهُ لِلمُتَّقین.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23114

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.