• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0
فرمانده سپاه استان البرز:

بیش از ۸ هزار سرباز از آموزش های مهارتی بهره مند شدند/ اختصاص وام خوداشتغالی به مهارت آموزان

  • کد خبر : 26185
  • 01 اسفند 1402 - 0:20
بیش از ۸ هزار سرباز از آموزش های مهارتی بهره مند شدند/ اختصاص وام خوداشتغالی به مهارت آموزان
فرمانده سپاه استان البرز گفت: طی پنج سال گذشته و از بدو آغاز فرآیند آموزش های مهارتی به سربازان، بیش از هشت هزار سرباز وظیفه از آموزش های مهارتی سپاه استان البرز بهره مند شده اند.

به گزارش دیده بان البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تاکید بر اهمیت مهارت آموزی سربازان بیان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نیرو و سرمایه انسانی می فرمایند که «برای هر کشوری، هیچ ثروتی، هیچ منبع و نیرویی ارزشمندتر از نیروی انسانی کارآمد و مؤمن و آزاده و سرافراز نیست».

وی اعلام کرد: طی پنج سال گذشته و از بدو آغاز فرآیند آموزش های مهارتی به سربازان، بیش از هشت هزار سرباز وظیفه از آموزش های مهارتی سپاه استان البرز بهره مند شده اند .با توجه به طراحی اطلس جامع مشاغل مورد نیاز استان، آموزش های مهارتی این قشر نیز بر اساس همان نیازها طراحی و اجرا شده تا بتوانند پس از مهارت آموزی در رفع نیازهای استان موثر باشند .

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به افزایش ظرفیت بازار کار در استان پس از دوره های مهارت آموزی سربازان اذعان کرد: به سربازانی که از این دوره ها بهره مند شوند وام خوداشتغالی نیز تخصیص می یابد. علاوه بر وام های بانکی مصوب جهت سربازان متخصص، سپاه استان البرز از ظرفیت وام های خوداشتغالی تبصره ۱۶ بسیج سازندگی استان البرز نیز جهت ایجاد شغل آنان پس از خدمت سربازی استفاده می کند.

سردار حیدرنیا در پایان با تاکید بر اهمیت جذب نیروهای متخصص، مومن و متعهد در سپاه استان البرز در راستای افزایش بهره وری از نیروهای کارآمد و توانمند، خاطرنشان کرد: بخشی از سربازان وظیفه متخصص و مومن پس از پایان این دوره ها به منظور حضور و فعالیت در سپاه استان البرز نیز جذب خواهند شد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=26185

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.