• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
22
از ابتدای سال جاری؛

بیش از ۳۰ هزار مشترک از نعمت گاز در البرز برخوردار شدند/۱۰۷ کیلومتر شبکه گذاری

  • کد خبر : 26180
  • 30 بهمن 1402 - 14:51
بیش از ۳۰ هزار مشترک از نعمت گاز در البرز برخوردار شدند/۱۰۷  کیلومتر شبکه گذاری
سرپرست شرکت گاز استان البرز از 107 کیلومتر شبکه گذاری در البرز خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا پایان دی ماه بیش از 30 هزار مشترک جدید به جمع مشترکان گاز استان البرز اضافه شده است.

به گزارش دیده بان البرز کامران ایمانی فولادی، سرپرست شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، ۳۳ هزار و ۱۶۴ مشترک جدید به مشترکان شرکت گاز استان البرز افزوده شده است گفت: طی این مدت ۲۶ هزار و ۴۸ مشترک در محدوه شهری و هفت هزار و ۱۱۶ مشترک در محدوده روستایی از نعمت گاز بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: با جذب این مشترکان جدید در استان البرز مجموع مشترکان شهری به ۹۲۰ هزار و ۵۷۴ مشترک و تعداد کل مشترکان روستایی به ۷۳ هزار و ۱۸۳ مشترک و تعداد کل مشترکان گاز در البرز به ۹۹۳ هزار و ۷۵۷ مشترک رسیده است.
۱۰۷ کیلومتر شبکه گذاری از ابتدای سال جاری

فولادی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۱۰۷ کیلومتر شبکه گذاری نیز در استان البرز انجام شده است که ۶۲ کیلومتر در محدوده شهری و ۴۵ کیلومتر در محدوده روستایی بوده و در مجموع هفت هزار و ۴۲۴ کیلومتر شبکه گذاری شده که پنج هزار و۳۵۹ کیلومتر در مناطق شهری و دو هزار و ۶۵ کیلومتر در مناطق روستایی بوده است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز با اشاره به سرمای هوا و با تاکید بر سبز شدن استان البرز به مشترکان گاز طبیعی در سراسر استان توصیه کرد که مصرف بهینه گاز را در دستور کار خود قرار دهند تا در ایام سرد سال با افت فشار گاز مواجه نشویم و دیگر شهروندان نیز بتوانند از این نعمت برخوردار شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=26180

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.