• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
15

تئاتر «ساعت ۴ صبح» در کرج به روی صحنه می رود

  • کد خبر : 24233
  • 14 آذر 1402 - 9:20
تئاتر «ساعت ۴ صبح» در کرج به روی صحنه می رود
نویسنده و کارگردان تئاتر «ساعت 4 صبح» از اجرای این تئاتر از 19 تا 29 آذر ماه، ساعت 19 در پلاتوی استاد حیاتی مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خبر داد.

فرج آلادین، نویسنده و کارگردان تئاتر «ساعت ۴ صبح» در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز از اجرای این تئاتر از ۱۹ تا ۲۹ آذر ماه، ساعت ۱۹ در پلاتوی استاد حیاتی مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خبر داد و عنوان کرد: این تئاتر روایتی متفاوت از زندگی یک هنرمند ممنوع الکار است که بنده و رها آرشید، هدیه آگاهی، حامد زینلی، علی اسلامی و زهرا اویسی در آن ایفای نقش خواهیم کرد.

وی افزود: دستیار کارگردان این تئاتر، سجاد بهرامی، مشاور کارگردان سعید چهرگانی، طراح صحنه رها آرشید، منشی صحنه فرنوش سواد کوهی، طراح پوستر مصطفی خدابنده لو، دستیار صحنه آیدین عزیزی و روابط عمومی ریحانه ریحانی بوده و صوت و نور بر عهده نرگس پورسهی و گریم بر عهده نگین عظیمی است. علاقه مندان به تماشای این تئاتر می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال مراجعه کنند.

نویسنده و کارگردان تئاتر «ساعت ۴ صبح» که سابقه نویسندگی برنامه های مختلف تلویزیونی و فیلم های سینمایی «قرار نبود اینجوری شه»، «مامان بریم خواستگاری» و «سرهنگ» و … را در کارنامه کاری خود دارد، در خصوص ایده این تئاتر گفت: سال ۱۳۹۰ به سفارش یکی از دوستان که تله تئاتر تلویزیونی ضبط می کرد، نمایشنامه ساعت ۴ صبح را نوشتم اما به دلیل مشغله های بسیار نتوانستم آن را تکمیل کنم.

آلادین با اشاره به اینکه بالاخره پس از ۱۰ سال این نمایشنامه تکمیل و برنامه ریزی های لازم برای اجرای آن انجام شد، اظهار کرد: تمرین این تئاتر از اردیبهشت سال جاری آغاز شده و قرار است این نمایشنامه ابتدا در شهر کرج به روی صحنه برود و پس از آن در دیگر شهرها از جمله تهران نیز اجرا شود. من هم در این تئاتر نقش یک مجری و بازیگر ممنوع الکار را ایفا می کنم که اتفاقات عجیبی برای او می افتد.

وی با بیان اینکه در تئاترهای مختلفی از جمله «عقیم» به نویسندگی علیرضا معروفی و «روزهای بی قوام» به نویسندگی ایوب آقاخانی نیز ایفای نقش کرده ام، خاطرنشان کرد: سالیان سال به ساخت برنامه های ترکیبی، فیلم و سریال برای تلویزیون مشغول بودم اما کارگردانی تئاتر بسیار متفاوت است، به همین دلیل مجبور شدم دو سال به تماشای تئاترهای مختلف بنشینم تا بتوانم درک درستی از کارگردانی داشته باشم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=24233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.