• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
8

تاکید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بر تامین سوخت نیروگاه ها

  • کد خبر : 26316
  • 09 اسفند 1402 - 20:27
تاکید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بر تامین سوخت نیروگاه ها
معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: تامین سوخت نیروگاه های کشور همواره مورد تاکید و مداقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بوده است.

به گزارش دیده بان البرز، با توجه به برودت شدید هوا و محدودیت های موجود در تامین گاز طبیعی و تامین به موقع سوخت مایع جایگزین توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز، با حضور معاون فنی و عملیاتی و روسای واحدهای تامین و توزیع و تاسیسات عملیات انبار نفت پخش فرآورده های نفتی استان البرز از نیروگاه منتظر قائم کرج بازدید شد.

اسفندیار هندی، معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز در این بازدید و جلسه گفت: تامین سوخت نیروگاه های کشور همواره مورد تاکید و مداقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بوده و از این رو کنترل و پایش روزانه مصرف و تامین به موقع فرآورده های نفتی مایع نیروگاه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

جمشید نژاد، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره نیروگاه برق منتظر قائم فردیس نیز در این نشست از همکاری و تعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی و شرکت گاز استان البرز با وجود تمامی محدودیت های سوخت رسانی به ویژه در ایام سرد سال تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است نیروگاه منتظر قائم دارای ۱۳ واحد بخار و سیکل ترکیبی و گازی است و در مجموع با ظرفیت تولید یک هزار و ۶۲۳ مگاوات برق، حدودا سه درصد از برق کل کشور را تولید می کند و در اختیار شبکه برق سراسری کشور قرار می دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=26316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.