• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری البرز اعلام کرد؛

جابجایی بیش از ۶۲ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافربری البرز

  • کد خبر : 26959
  • 13 فروردین 1403 - 14:40
جابجایی بیش از ۶۲ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافربری البرز
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی از اواخر اسفند سال 1402 تا 12 فرودین امسال بیش از 62 هزار مسافر در محورهای مواصلاتی استان جابه‌جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به تمهیدات ویژه راهداری استان در راستای خدمت رسانی به مسافران نوروزی بیان کرد: اقدامات لازم در این زمینه با هماهنگی انجمن‌های صنفی، شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ و نقل مسافر و نهادهای ذی‌ربط انجام شده است.

وی اولویت اصلی در جابه‌جایی مسافران از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی را تامین رفاه و ایمنی آنان دانست و افزود: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی و در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۲ فرودین سال جاری ۶۲ هزار و ۲۹۴ مسافر در محورهای مواصلاتی استان جابه‌جا شده‌اند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز ادامه داد: سامانه‌های ارتباطی و نظارتی گسترده‌ای برای ارتباط با مسافران به منظور تحقق این خدمت رسانی ها در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توان به نظرسنجی الکترونیکی حین سفر اشاره کرد.

قدمی با اشاره به جابجایی مسافران از طریق سه هزار و ۲۰۱ سفر اذعان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود و علیرغم حجم بالای مسافرت‌ها از استان البرز، تاکنون تقاضای سفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به درستی پاسخ داده شده و جابه‌جایی مسافران به بهترین نحو ممکن در حال انجام است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=26959

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.