• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
9
رئیس پلیس آگاهی البرز:

دستگیری مردی که ۲ سال پیش همسرش را کشت

  • کد خبر : 28661
  • 08 خرداد 1403 - 15:29
دستگیری مردی که ۲ سال پیش همسرش را کشت
رئيس پليس آگاهي استان البرز از دستگيري مردی که دو سال پیش به دليل اختلاف شخصي اقدام به قتل همسرش کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ حکمت الله شجاعي، رئيس پليس آگاهي استان البرز گفت: اواخر سال ۱۴۰۱ خبر سقوط از بالکن و مرگ مشکوک يک خانم ۳۹ ساله در گرمدره به پليس اعلام و بلافاصله کارآگاهان پليس آگاهي استان براي بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از انتقال جسد به پزشکي قانوني طوري به نظر مي رسيد که اين خانم اقدام به خودکشي کرده اما با تحقيقات ميداني کارآگاهان مشخص شد که متوفي در شب حادثه در حال بحث و درگيري با همسرش بوده که با هماهنگي قضائي همسر متوفي به پليس آگاهي احضار اما دلايل کافي براي احراز ارتکاب قتل توسط وي گردآوري نشده و نامبرده در سال ۱۴۰۱ آزاد شد.

رئيس پليس آگاهي استان البرز تصريح کرد: پس از حدود دو سال ماموران پليس آگاهي البرز موفق به دريافت سرنخ هايي از ارتکاب قتل توسط همسر متوفي شدند و با هماهنگي مقام قضائي اين شخص را دستگير و متهم اقرار کرد که در شب حادثه به دليل اختلافات گسترده اي که از گذشته با همسرش داشته با وي درگير شده و او را از بالکن منزلشان به پايين پرتاب کرده که منجر به قتل وی شده است.

سرهنگ شجاعي با اشاره به تشکيل پرونده و معرفي متهم به مراجع قضائي خاطرنشان کرد: فاصله بين يک انسان بي گناه و قاتل يک لحظه عصبانيت و از دست دادن کنترل اعصاب است، بنابراين با تمرين روش هاي غلبه بر عصبانيت مي توان از وقوع حوادث تلخ اين چنينی پيشگيري کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.