• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان البرز تاکید کرد؛

رفع چالش های زیست محیطی با ارائه راهکارهای علمی

  • کد خبر : 13151
  • 23 دی 1401 - 20:53
رفع چالش های زیست محیطی با ارائه راهکارهای علمی
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان البرز تنها راه برون رفت از مشکلات محیط زیست را مشارکت اقشار مختلف جامعه دانست و گفت: این اداره کل با تشکیل کارگروه های تخصصی درصدد است تا راهکارهای علمی را برای برون رفت از چالش های زیست محیطی ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجید درگی مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان البرز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرج که به مناسبت آغاز هفته هوای پاک انجام شد، مسائل و چالش های زیست محیطی را باید برای مردم بیان کرد تا دغدغه لازم در این زمینه ایجاد شود .

وی تنها راه برون رفت از مشکلات محیط زیست را مشارکت اقشار مختلف جامعه دانست و اذعان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز با تشکیل کارگروه های تخصصی درصدد است تا راهکارهای علمی را برای برون رفت از چالش های زیست محیطی ارائه دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز با اشاره به ۲۹ دی ماه و روز هوای پاک خاطرنشان کرد: استان البرز با مشکلاتی از جمله آلودگی هوا، پسماند، بوی تعفن مراکز دفن زباله و شیرابه های ماشین های حمل زباله مواجه است که قابل کتمان نیست بنابراین باید این مسائل را برای مردم بیان کرد و به دنبال راه چاره بود.

درگی اذعان کرد: امسال روز هوای پاک با شعار «محیط زیست، مردم پایه، هوشمندانه و فناورانه» و بر مبنای شعار سال که همان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» است، برگزار خواهد شد. با برنامه ریزی و افتتاح پروژه های مختلف درصدد هستیم در جهت حل مشکلات زیست محیطی گام های موثری برداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=13151

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.