• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
مدیرکل کمیته امداد استان البرز اعلام کرد؛

شناسایی بیش از ۳ هزار نیازمند در محلات آسیب پذیر استان البرز

  • کد خبر : 26189
  • 01 اسفند 1402 - 2:00
شناسایی بیش از ۳ هزار نیازمند در محلات آسیب پذیر استان البرز
مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به شناسایی سه هزار و ۴۰۰ نیازمند در محلات آسیب پذیر استان و ساماندهی آنها در خانه های امداد اظهار کرد: بیش از یکصد مادر باردار و کودک نیازمند، سبد غذایی دریافت کردند.

به گزارش دیده بان البرز، رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به فعالیت ۱۳ خانه امداد در محلات آسیب‌پذیر استان گفت: این مراکز با همراهی مردم در حوزه‌های شناسایی نیازمندان، مهارت‌آموزی، کمک به ازدواج و تامین جهیزیه، تامین مسکن، کمک به اشتغال و خدمات درمانی اقدامات شایسته ای انجام داده‌اند.

وی اصلی‌ترین هدف خانه های امداد را توانمندسازی از طریق اشتغال‌زایی و خودکفایی دانست و اذعان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۲۲۷ نفر نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل کاریابی و بکارگیری در طرح های اشتغال و مهارت آموزی ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به شناسایی سه هزار و ۴۰۰ نیازمند در محلات آسیب پذیر استان و ساماندهی آنها در خانه های امداد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه بهداشت و درمان نیز بیش از یکصد مادر باردار و کودک نیازمند کمتر از پنج سال، سبد غذایی دریافت کردند.

البرزی خاطرنشان کرد: در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز بیش از سه هزار نیازمند محلات کم برخوردار از خدمات مشاوره و راهنمایی، آزمون های روانشناختی و آموزش مهارت های زندگی این مراکز بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=26189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.