• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
فرماندار ویژه شهرستان کرج:

شهرداری در پشتیبانی انتخابات مشارکت کند

  • کد خبر : 23822
  • 17 آبان 1402 - 20:58
شهرداری در پشتیبانی انتخابات مشارکت کند
فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: نمایندگان شهرداری های مناطق کلانشهر کرج برای پشتیبانی امر انتخابات و فراهم ساختن امکانات و زیرساخت ها هیچ گونه تعللی نداشته باشند.

به گزارش دیده بان البرز، یحیی رمضانی، فرماندار ویژه شهرستان کرج امروز در جلسه کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان که با حضور شهردار کرج، رئیس ستاد انتخابات این شهرستان و جمعی از شهرداران مناطق شهری و شهرداری های اقماری کلانشهر کرج در فرمانداری برگزار شد، گفت: طبق قانون همه دستگاه ها در امر برگزاری انتخابات باید نقش آفرین بوده و مشارکت داشته باشند.

وی عنوان کرد: شهرداری های مناطق و شهرهای اقماری در آستانه انتخابات اسفند ماه باید با ستاد انتخابات شهرستان کرج همکاری ویژه ای داشته باشند. نمایندگان شهرداری های مناطق کلانشهر کرج برای پشتیبانی امر انتخابات و فراهم ساختن امکانات و زیرساخت ها هیچ گونه تعللی نداشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج بیان کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه که مشارکت حداکثری را به دنبال داشته باشد، با همکاری تمامی دستگاه ها به ویژه شهرداری ها با ایجاد بسترهای لازم قانونی میسر خواهد بود.

مهرداد کیانی، شهردار کرج نیز در این جلسه اذعان کرد: انتخابات یک موضوع مدنی و مهم است که ما به عنوان خدمتگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه خود می دانیم که به نحو احسن این تکلیف را به انجام برسانیم. استان البرز و شهرستان کرج در ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد.

وی افزود: البرز و کرج، در آمادگی برای ثبت نام خوش درخشید و به عنوان یکی از استان های برتر شناخته شد که این نویدبخش برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری است. در کنار مجموعه وزارت کشور، استانداری و فرمانداری هستیم و با همراهی شهرداران مناطق صفر تا صد پشتیبانی در امر برگزاری انتخابات را عهده دار خواهیم بود.

شهردار کرج با بیان اینکه حداکثر ظرفیت بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر را برای انتخابات اسفند ماه و اطلاع رسانی فعالیت ها به کار می گیریم، اظهار کرد: در اسرع وقت نیز نمایندگان مناطق شهری در امر پشتیبانی انتخابات مشخص خواهند شد و تکالیفی که ستاد انتخابات شهرستان تعیین خواهد کرد در چارچوب قانون اجرایی می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23822

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.