• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
16
سعید شکری پور تاکید کرد؛

ضرورت تصویب قوانین شفاف در حوزه فضای مجازی/ تکلیف مردم باید مشخص شود

  • کد خبر : 26311
  • 09 اسفند 1402 - 19:39
ضرورت تصویب قوانین شفاف در حوزه فضای مجازی/ تکلیف مردم باید مشخص شود
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا گفت: فیلترینگ برای امنیت کشور خوب است اما باید تکلیف مردم مشخص شود که در این راستا نیازمند تصویب قوانین شفاف و تامین زیرساخت های لازم هستیم.

دکتر سعید شکری پور، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز انتخابات را یک صحنه رویارویی دانست و مطرح کرد: طبق فرمایش مقام رهبری ما یک روز انتخاب می کنیم و حداقل چهار سال باید تبعات و منافع آن را با خود به همراه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ممکن است عده ای از مردم به دلیل وجود مشکلات اقتصادی و در اعتراض به عملکرد مسوولان نظام احساس کنند که نباید وارد صحنه انتخابات شوند؛ سوال اینجاست که با عدم ورود به صحنه انتخابات چه اتفاقی می افتد؟ با شرکت نکردن ما در انتخابات اتفاقی نمی افتد، جز اینکه ممکن است ضررهایی به نظام وارد شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا بیان کرد: ما با حضور حداکثری می توانیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم کنیم و اقتدار ملی را ارتقا دهیم. به موجب این امر تهدیدات موجود علیه کشور خود به خود رفع می شود و از سوی دیگر دولت با پشتیبانی مردم می تواند بهتر عمل کند.

شکری پور با اشاره به اینکه از این طریق تبادلات و تعاملات ایران با سایر کشورها بهتر برقرار می شود، عنوان کرد: حضور پرشور در انتخابات به مباحث اقتصادی و صنعتی کشور نیز کمک می کند و در نهایت به نفع مردم است، بنابراین عدم حضور پای صندوق های رای ضررهای بیشتری را به کشور و ما وارد می کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در رابطه با فیلترینگ فضای مجازی خاطرنشان کرد: فیلترینگ برای امنیت کشور خوب است اما باید تکلیف مردم مشخص شود که در این راستا نیازمند تصویب قوانین شفاف و تامین زیرساخت های لازم هستیم تا فضای مجازی بر اساس قانون کنترل شود و مردم بتوانند به نحو احسن از آن استفاده کنند.

وی در خصوص جنگ نرم توضیح داد: فضای مجازی با جنگ نرم‌ متفاوت است و نباید این دو موضوع با یکدیگر اشتباه گرفته شوند. جنگ نرم همان مباحث روانی و شناختی است و مردم جامعه باید در زمینه آموزش این موارد به گونه ای توانمند شود که بتوانند در زمان‌ بروز جنگ روانی با هوشیاری و بصیرت و اطلاعات کافی با آن‌ مقابله کنند.

شکری پور با تاکید بر اینکه در جنگ شناختی مردم باید آمادگی لازم برای بازدارندگی اساسی و پیشگیری از ورود به جنگ نرم را پیدا کنند، اظهار کرد: مهم ترین مسئله امروز کشور و البرز، اقتصاد است اما این موضوع جدا از مباحث مدیریتی نیست لذا اگر بنای ما پرداختن به موضوعات و چالش های اصلی استان است، باید مشکل مدیریت در شهرستان ها حل شود، به تبع آن مشکلات اقتصادی نیز رفع می شود.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=26311

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.