• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
9
یادداشت/ آرمین رام برزینی

عاقبت سرباز و خادم واقعی ملت چیزی جز شهادت نخواهد بود

  • کد خبر : 28463
  • 01 خرداد 1403 - 11:19
عاقبت سرباز و خادم واقعی ملت چیزی جز شهادت نخواهد بود
آقای رئیس جمهور از شما آموختم که عاقبت کسی که سرباز و خادم واقعی نظام و ملت است، چیزی غیر از شهادت نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، آرمین رام برزینی، فعال اجتماعی در یادداشتی آورده است: آقای رئیس جمهور از شهادتت بسیار خوشحال اما از نبودت بسیار ناراحتم. در طول چند سال گذشته از سربازان واقعی کشور همچون حاج قاسم، طهرانی مقدم‌ها و مدافعان حرم و امنیت و … درس‌های بسیاری آموختم.

از شما نیز آموختم که می‌توان در اوج ناملایمات، تهمت‌ها، تخریب‌ها و بازی‌های سیاسی به دور از حواشی و بر اساس یک مبنا و نظام فکری خدمت کرد. از شما آموختم می‌شود مانند عالی رتبه کشوری بود و تکبر و غرور و رویکرد قلدرمابانه نداشت.

از شما آموختم که می‌توان رئیس جمهور بود و دائم در میان محرومان و مستضعفان بود. از شما آموختم که جواب تهمت، کنایه، افترا و تخریب را نباید با تهمت، کنایه، افترا و تخریب داد بلکه باید با کار و تلاش و زحمت شبانه روزی و بی خوابی برخی موارد را ثابت کرد.

از شما آموختم بر خلاف موج رسانه‌ای که تمام تلاشش کوچک شمردن کردن ایران عزیز بود و هست، افرادی هم هستند که با روحیه خستگی ناپذیر خود بدون اندکی تعلل مانند یک ناو جنگی یخ شکن موانع را یک به یک کنار می‌زنند تا کام مردم را شیرین کنند.

از شما آموختم که آخرت و عاقبتم را به زرق و برق دو روزه دنیا نفروشم و تمام ناملایمات را برای خوشحالی مردمم به جان بخرم و به سراغ کارهایی بروم که رأی ساز نیست اما عاقبت ساز است. از شما ممنونم که به سراغ ترمیم و ایجاد زیرساخت‌های عقب مانده کشور رفتید.

از شما ممنونم که با کارهای سطحی و پوپولیستی بر زخم‌های مردم مرهمی موقت نگذاشتید بلکه با تمام وجود به جنگ رفع موانع رفتید. از شهادت شما آموختم که عاقبت کسی که سرباز و خادم واقعی نظام و ملت است، چیزی غیر از شهادت نخواهد بود.

از شما آموختم که می‌شود مردم و جریانات مردمی را با تمام قوا پای کار نظام و کشور آورد و مردمی سازی را رقم زد و همچنین از شما آموختم که عاقبت به خیری یعنی گوش به فرمان ولی بودن و تمام.

و سخن آخر، شهادت آقا سید ابراهیم رئیسی نشان داد مردم تفاوت خادم و خائن را به خوبی می‌فهمند و اگر زمین و آسمان‌ها همه در جهت تخریب کسی پیش بروند تا خدا نخواهد اتفاقی نمی‌افتد و عزت و ذلت دست خدای یکتاست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.