• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
9
نامزد انتخابات مجلس کرج:

قول می دهم با مردم روراست باشم

  • کد خبر : 26358
  • 09 اسفند 1402 - 21:54
قول می دهم با مردم روراست باشم
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا گفت: قول می دهم به عنوان وکیل مردم با آنها روراست باشم و آنچنان با آنها زندگی و رفتار کنم که احساس نکنند نماینده از خودشان نیست.

دکتر سعید شکری پور، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز مطرح کرد: من معتقدم مردمی که رای می دهند انتظار دارند نماینده در اختیار آنها باشد، نه اینکه برای ملاقات با وی یا طرح برخی مشکلات، مجبور به طی فرایندی بلند مدت شوند.

وی بیان کرد: در این راستا به منظور برقراری ارتباط مناسب با مردم در نظر داریم در صورت راه یابی به مجلس اقدام به راه اندازی دفاتری در کرج، فردیس و اشتهارد کنیم تا مردم مجبور باشند از راه های دور به من که باید به عنوان نماینده آنها پاسخگو باشم مراجعه کنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا اظهار کرد: من معتقدم نماینده باید در اماکن مقدسی حضور یابد تا مردم به او مراجعه کنند. در این راستا پیش بینی شده که بخشی از وقت خود را به حضور در مساجد و مصلاهای نماز جمعه و صحبت با مردم و پاسخگویی و پیگیری مشکلات آنها اختصاص دهم.

شکری پور خاطرنشان کرد: قول می دهم به عنوان وکیل مردم با آنها روراست باشم و آنچنان با آنها زندگی و رفتار کنم که احساس نکنند نماینده از خودشان نیست تا بتوانم با هم افزایی در راستای رفع مشکلات مردم حوزه انتخابیه با توجه به توانمندی های خودم و مردم گام بردارم.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=26358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.