• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
عضو شورای شهر کرج:

مدیریت شهری کرج از اجرای همزمان فاز ۲ خط ویژه اتوبوس غافل نشود

  • کد خبر : 28863
  • 20 خرداد 1403 - 18:36
مدیریت شهری کرج از اجرای همزمان فاز ۲ خط ویژه اتوبوس غافل نشود
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: همزمان با اجرای پروژه خط ویژه اتوبوس در فاز اول، مدیریت شهری باید برای فاز دوم از چهارراه طالقانی تا پایانه شهید سلطانی نیز تلاش مضاعف کند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج به همراه دیگر اعضا از اجرای پروژه خط ویژه اتوبوس بازدید کردند.

وی در این بازدید ضمن تذکر به عوامل اجرائی در باب اینکه خط ویژه اتوبوس باید بر اساس تصمیم شورای اسلامی شهر و شورای عالی ترافیک اجرا شود، گفت: خارج شدن از طرح مصوب منجر به اخلال در حمل و نقل عمومی و تردد شهروندان و با نارضایتی شهروندان مواجه و از تاثیرات آن کاسته می شود.

وی خواستار مدیریت و برنامه ریزی اجرای همزمان پروژه در فاز دوم خط ویژه تا میدان شهید سلطانی شد و افزود: همزمان با اجرای پروژه در فاز اول، مدیریت شهری باید برای فاز دوم از چهارراه طالقانی تا پایانه شهید سلطانی، با توجه به روان بودن بخشی از مسیر تلاش مضاعف و در اجرای آن تسریع کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر عدم تاثیر کامل این پروژه بر ترافیک شهری بیان کرد: ایمنی شهروندان حین استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و جابجایی آنها در معابر شهری امری مهم است، بنابراین قبل از افتتاح فاز اول این پروژه ایمنی جان شهروندان باید در اولویت باشد.

به گفته رحیمی، افتتاح پروژه خط ویژه اتوبوس باید زمانی صورت گیرد که حداقل فاز اول این پروژه تکمیل و آماده بهره برداری باشد و همچنین مسائل ایمنی شهروندان، هماهنگی دقیق با مجموعه راهور، پایش و رصد موقعیت اتوبوس ها و بازمهندسی خطوط فرعی خط ویژه با دقت دیده و اجرایی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.