• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
با حضور چهار تیم از استان های کشور؛

مسابقات چهار جانبه بسکتبال با ویلچر در البرز برگزار شد

  • کد خبر : 25944
  • 20 بهمن 1402 - 17:28
مسابقات چهار جانبه بسکتبال با ویلچر در البرز برگزار شد
رئیس هیات ورزش های جانبازان و توان یابان استان البرز از برگزاری مسابقات چهار جانبه بسکتبال با ویلچر با حضور چهار تیم از استان های کشور در البرز خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان البرز با اشاره به برگزاری مسابقات چهار جانبه بسکتبال با ویلچر در البرز با حضور چهار تیم از استان های کشور خبر داد: مسابقات ورزشی ایثارگران استان البرز یادمان شهدای طوفان الاقصی از ۱۱بهمن لغایت ۲۵ بهمن ماه امسال همزمان با دهه مبارک فجر و روز جانباز برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با شرکت تیم هایی از استان های تهران، قزوین، قم و البرز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیات ورزش های جانبازان و توان یابان استان در سالن جانبازان هیات ورزش های جانبازان و توان یابان استان البرز برگزار شد.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان البرز با اشاره به کیفیت بالای این دوره از رقابت ها بیان کرد: قهرمانانی از مسابقات پارالمپیک آسیایی هانگژو چین هم در سالن برگزاری حضور داشتند. در دیدار فینال این مسابقات تیم استان قم با پیروزی در مقابل البرز به مقام قهرمانی دست یافت و البرز مقام دوم را کسب کرد و در دیدار رده بندی نیز تیم قزوین با شکست تیم تهران به مقام سومی این مسابقات دست یافت.

گفتنی است در مراسم پایانی احکام و تندیس قهرمانی و جوایز این دوره از رقابت ها توسط مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران و ریاست هیات ورزش های جانبازان و توان یابان استان البرز به تیم های اول تا سوم تقدیم اهدا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=25944

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.