• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز:

همه در قبال منابع صندوق تامین اجتماعی مسئولیم

  • کد خبر : 23964
  • 25 آبان 1402 - 11:44
همه در قبال منابع صندوق تامین اجتماعی مسئولیم
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز گفت: همه ما در قبال منابع صندوق تامین اجتماعی مسئولیم و باید در جهت حفظ منابع و توزیع درست و مناسب آن ها گام برداریم.

به گزارش دیده بان البرز، دکتر داریوش طاهرخانی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در آئین تجلیل از پزشکان و کارکنان نمونه مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان ضمن قدردانی از زحمات و خدمات کارکنان این مدیریت گفت: همه همکاران در سطح مراکز درمانی استان نمونه هستند و در یک سال گذشته با تلاش مستمر و پشتکار و زحمات آن ها شاهد ارتقای رتبه عملکردی استان از جایگاه ۲۶ به جایگاه اول کشور بودیم.

وی افزود: این دستاورد حاصل تلاش همه همکاران در سطح مدیریت درمان تامین اجتماعی البرز بوده که با ارتقای شاخص ها توانستند به این جایگاه مهم دست یابند. علاوه بر کسب رتبه اول ارزیابی دوره ای سازمان، این مدیریت در همایش سراسری مدیران تامین اجتماعی نیز توانست در ارزیابی های یک سال گذشته در حوزه های مختلف جایگاه دوم را در بین مدیریت های درمان سراسر کشور کسب کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز عنوان کرد: این دستاوردها و تلاش های همکاران، عملکرد ما را دشوارتر خواهد کرد و تلاش مضاعفی در راستای حفظ و ارتقای این جایگاه ها لازم است. بسیاری از بیمه شدگان، کارگران زحمت کشی هستند که در سخت ترین شرایط کار و بیمه پردازی می کنند و همه ما در قبال منابع صندوق تامین اجتماعی مسئولیم و باید در جهت حفظ منابع و توزیع درست و مناسب آن ها گام برداریم.

طاهرخانی اظهار کرد: هدف ما در مجموعه درمان ارائه خدمات مناسب به نیازمندان است و همواره باید در مسیری حرکت کنیم که نیازمندان واقعی بتوانند از خدمات درمانی برخوردار شوند. اگر بتوانیم خدمات مناسب و کاملی را به آن ها ارائه دهیم و بیماران هم اطمینان حاصل کنند که ما به صورت کامل به آن ها خدمات ارائه می کنیم، در آن صورت هیچ دغدغه درمانی نخواهند داشت.

وی افزود: در حوزه رضایتمندی مخاطبان نیازمند توجه و دقت نظر بیشتری هستیم. علیرغم زحمات و تلاش های همکاران ممکن است رضایت مخاطب حاصل نشود اما این بدان معنی نیست که نتوانسته اید انتظار مخاطب را حاصل کنید. وظیفه ما در گام اول احصای نیازها، خواسته ها و انتظارات مخاطبین و بررسی آن هاست و اغلب نارضایتی ها قابل شناسایی و بسیاری از آن ها به راحتی قابل حل هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز بیان کرد: نگاه اول مخاطب در مراجعه به هر مرکز درمانی از پذیرش آن مرکز شکل می گیرد و در نتیجه توجه به رضایتمندی مراجعین و اقدامات و برخورد مناسب در پذیرش مراکز باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و نهادینه شود .

طاهرخانی خاطرنشان کرد: همکاران در حوزه های مختلف همواره فراتر از شرح وظایف خود عمل می کنند و یقینا با زحمات آن هاست که در مسیر درست قرار گرفته و توانسته ایم وضعیت خود را ارتقا دهیم. توصیه من به همکاران استقبال از بازرسی و نظارت ها بوده و این اقدام فرصتی در جهت شناسایی مشکلات و نارسایی ها و بهره گیری از خرد جمعی در جهت اصلاح امور است.

شایان ذکر است در این مراسم ۳۸ نفر از پزشکان و کارکنان نمونه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23964

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.