• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت:

همه ما خدمتگزاری مخلص را از دست دادیم

  • کد خبر : 28460
  • 01 خرداد 1403 - 11:07
همه ما خدمتگزاری مخلص را از دست دادیم
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت کرج در پی شهادت جانسوز آیت الله رئیسی و همراهان در پیام تسلیت خود نوشت: در این حادثه‌ تلخ، همه ملت ایران و ملت های مظلوم دنیا خدمتگزاری مخلص را از دست دادیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، راحله صالحی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت کرج در پی شهادت جانسوز آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه کشور و همراهان در سانحه هوایی در پیام تسلیت خود نوشت:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انالله و اناالیه راجعون

با اندوه و تاسف فراوان، شهادت عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی جناب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم که در اثنای خدمت‌رسانی رخ داد به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام عظمای ولایت، ملت شریف ایران و مردم آزاده دنیا تسلیت عرض می‌نمایم.

در این حادثه‌ تلخ، همه ملت ایران و ملت های مظلوم دنیا خدمتگزاری مخلص را از دست دادیم. خدمت گزاری جهادگر که در عرصه خدمت بداخلاقی ها و طعنه ها و زخم زبان‌ها مانع تلاش شبانه روزیش نشد و برای پیشرفت و اصلاح امور داخلی کشور و اقتدار و ارتباطات بین المللي کشور تلاش کرد.

در این سوگ، شهادت شخصیت های برجسته‌ای همچون حجةالاسلام آل هاشم امام جمعه‌ مردمی و محبوب تبریز، آقای امیر عبداللهیان وزیر خارجه‌ مجاهد و فعال، دکتر مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و گروه پروازی و دیگر همراهان را تسلیت عرض نموده و صبر و تسلای بازماندگان را از خداوند متعال مسألت دارم.

راحله صالحی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی مشکات ولایت

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28460

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.