• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

واگذاری ۱۳۵۷ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت در البرز

  • کد خبر : 26519
  • 14 اسفند 1402 - 12:03
واگذاری ۱۳۵۷ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت در البرز
آیین واگذاری یک هزار و ۳۵۷ قطعه زمین در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، آیین واگذاری یک هزار و ۳۵۷ قطعه زمین در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان البرز با حضور مسئولین کشوری، استانی و خانواده های دارای سه و چهار فرزند امروز در سالن شهیدان ‌نژادفلاح کرج برگزار شد.

محمدرضا صابری، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در این‌ مراسم، حضور فرزندان در خانواده را موهبتی الهی دانست و گفت: نسل جوان و پویا پشتوانه هر کشور قدرتمند است و قطعا کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست لذا در راستای سیاست های دولت و وزارت راه و شهرسازی و به منظور حمایت از نسل جوان و جوانی جمعیت در کشور این مراسم برگزار شد.

وی با بیان اینکه قطعا قدرت، پیشرفت و اقتدار کشور مرهون نسل جوان و پویاست با اشاره به برگزاری سومین جشن واگذاری زمین به خانواده های دارای سه و چهار فرزند مطرح کرد: جشن اول در ۱۳ تیر امسال برگزار و در آن ۱۱۰ قطعه زمین به ۲۲۰ خانواده واجد شرایط تقدیم شد. در جریان دومین جشن نیز واگذاری زمین به ۵۰۰ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در ۸ مهر صورت گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز عنوان کرد: امروز نیز به خانواده های واجد شرایط در راستای طرح جوانی جمعیت از طریق قرعه کشی، زمین های ۲۰۰ متری در سایت یک هزار و ۶۰ هکتاری اشتهارد واگذار می شود. مباحث زیرساختی و اقدامات واگذاری نیز به سرعت انجام می شود تا بتوانیم وظیفه ای را که در قبال این خانواده ها بر عهده داریم به خوبی انجام دهیم.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=26519

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.