• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
سعید شکری پور:

وضع قوانین کاربردی موجب ارتقای رفاه جامعه می شود

  • کد خبر : 26339
  • 09 اسفند 1402 - 21:42
وضع قوانین کاربردی موجب ارتقای رفاه جامعه می شود
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا با تاکید بر ضرورت بکارگیری قوانینی که امروز با توجه به شرایط حاکم بر کشور کاربرد دارند، گفت: وضع قوانین کاربردی موجب ارتقای رفاه جامعه می شود.

دکتر سعید شکری پور، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز بانک ها را موسسات پشتیبانی کننده مردم در زمینه های مختلف دانست و گفت: کار باید در اختیار مردم باشد، اگر بانک ها بخواهند بنگاه داری کنند، بعدها در یک وادی قرار می گیرند که عملا دیگر نمی توانند نقش پشتیبانی را ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر منافع بانک ها مطرح باشد، قطعا به سمت پشتیبانی از مردم نمی روند، مخالفت خود را با بنگاه داری بانک ها اعلام و بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها به این موضوع اشاره کرده اند و دولت نیز ادعای این امر را دارد و به دنبال آن است اما هنوز خیلی به صورت قاطع نتوانسته هماهنگی های لازم را انجام دهد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز با بیان اینکه همه قوانین موجود در کشور ما خوب نیستند، مطرح کرد: ما حدود ۱۲ هزار قانون در کشور داریم که بسیاری از آنها مربوط به خیلی سال گذشته هستند؛ این قوانین باید مجددا بررسی و اصلاح شوند زیرا بعضی از آنها امروز منسوخ شده و کاربرد آنچنانی ندارند.

شکری پور با تاکید بر ضرورت بکارگیری قوانینی که امروز با توجه به شرایط حاکم بر کشور کاربرد دارند، خاطرنشان کرد: وظیفه مجلس شورای اسلامی پس از قانون گذاری، نظارت است و باید ناظر بر کیفیت اجرای قوانین توسط دولت باشد. اگر این اتفاق رقم بخورد که حتما باید انجام شود، شاهد خواهیم بود که وضع قوانین کاربردی موجب ارتقای رفاه جامعه می شود.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=26339

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.