• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6
با حضور وزیر نیرو؛

پروژه های جدید آبفای البرز به بهره برداری می رسد/ آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه شماره ۳ کرج

  • کد خبر : 20000
  • 26 تیر 1402 - 13:10
پروژه های جدید آبفای البرز به بهره برداری می رسد/ آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه شماره ۳ کرج
مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز عنوان کرد:‌ طرح ها و پروژه های جدید شرکت آب و فاضلاب این استان به ارزش ریالی یک هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می رسد.

به گزارش دیده بان البرز، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز عنوان کرد:‌ طرح ها و پروژه های جدید شرکت آب و فاضلاب این استان به ارزش ریالی یک هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان در روز پنج شنبه هفته جاری با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بهره برداری از مدول (بخش) سوم تصفیه خانه شماره ۲ کرج با ظرفیت ۵۰۰ لیتر بر ثانیه و اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان، حفر، تجهیز و مهندسی مجدد ۶۵ حلقه چاه با افزایش تولید ۳۰۰ لیتر در ثانیه و اجرای ۵/۴ کیلومتر خط انتقال و توزیع اصلی با اعتبار ۴۳۰ میلیارد تومان از دیگر پروژه ها هستند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز بهره برداری از ۶ باب مخزن ۱۰ ذخیره به ظرفیت ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر مکعب در کرج، مهرشهر، رجایی شهر و روستاهای ایقربلاغ، هیو و قاسم آباد بزرگ به ارزش ریالی ۱۳۰ میلیارد تومان را از دیگر پروژه هایی برشمرد که با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می رسند.

نامداری عنوان کرد: آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج با ظرفیت ۵۷۰ لیتر بر ثانیه به ارزش ریالی ۸۰۰ میلیارد تومان نیز در روز پنج شنبه با حضور وزیر نیرو کلنگ زنی می شود. امید است با اقدامات مذکور بتوانیم گامی موثر در بهبود وضعیت آب رسانی به مناطق برداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=20000

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.