• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

کاهش هزینه های سازمان تامین اجتماعی با اجرای طرح ۳۰۷۰

  • کد خبر : 3151
  • 23 دی 1399 - 14:41
کاهش هزینه های سازمان تامین اجتماعی با اجرای طرح ۳۰۷۰
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز گفت: اجرای طرح های الکترونیکی و غیرحضوری از جمله ۳۰۷۰ منجر به کاهش هزینه های سازمان و شرکای اجتماعی می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، ابوالحسن قورچیان، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز در بازدید از مراحل اجرای طرح ۳۰۷۰ در شعبه هشتگرد به منظور نظارت بر حسن اجرای این امر گفت: اجرای طرح های الکترونیکی و غیرحضوری از جمله ۳۰۷۰ منجر به کاهش هزینه های سازمان و شرکای اجتماعی می شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای کامل این طرح، مردم خدمات موردنیاز خود را سریع تر و آسان تر دریافت می کنند، عنوان کرد: اجرای طرح ۳۰۷۰ علاوه بر رضایتمندی بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران، تمرکز کارکنان سازمان برای انجام سایر امور مهم را نیز به دنبال دارد.

قورچیان بیان کرد: با افزایش تعامل با شرکای اجتماعی می توانیم درصد موفقیت این طرح را افزایش دهیم که نتیجه آن، ارائه خدمات بهتر خواهد بود. به دستور مدیرعامل سازمان، کارشناسان شعب موظف شدند در ورودی شعبه ارباب رجوع ها را راهنمایی کنند و خدماتی که در غالب طرح ۳۰۷۰ ارائه شده را به آن ها آموزش دهند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز اضافه کرد: این امر موجب شده بیشتر ارباب رجوعان تمایل داشته باشند کارهای خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند که این موضوع موجب خلوت شدن شعبه شده است. این طرح در شعبه هشتگرد و دیگر شعب استان البرز با موفقیت در حال انجام است.

وی با اشاره به مرتبط بودن سرویس های غیرحضوری، بر لزوم هماهنگی برای پیشبرد این خدمات تاکید کرد و ادامه داد: تمام واحدها باید برای اجرای دقیق و موفقیت در این طرح تلاش و از تمام ظرفیت های موجود در این راستا استفاده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=3151

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.