• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
قائم مقام ستاد نوروزی استان البرز:

کمترین سهم تخلفات رانندگی کشور مربوط به استان البرز است

  • کد خبر : 14646
  • 05 فروردین 1402 - 17:37
کمترین سهم تخلفات رانندگی کشور مربوط به استان البرز است
قائم مقام ستاد نوروزی استان البرز، کمترین سهم تخلفات رانندگی در حوزه سرعت غیرمجاز در نهمین روز از اجرای طرح نوروزی پلیس را مربوط به این استان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائم مقام ستاد نوروزی استان البرز گفت: بر اساس گزارش مرکز تحلیل داده های پلیس راهور کشور، استان البرز با منفی ۵۳ درصد کمترین سهم تخلف در سرعت غیرمجاز خودرو استان ها در نهمین روز از اجرای طرح نوروزی پلیس را به خود اختصاص داده است که جای خرسندی دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس راهور از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد، افزود: استان البرز، مقصد استان هایی از جمله قزوین، قم، مازندران، مرکزی و گیلان با بیش از ۹۴۴ هزار و ۶۰۰ وسیله نقلیه است. بر اساس این گزارش، سهم تخلف سرعت در البرز در نوروز ۱۴۰۱، ۸/۹ و در نوروز ۱۴۰۲، ۴/۱ درصد بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: البرز پس از تهران به لحاظ تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی در روز نهم اجرای این طرح، دومین استان در میزان ورودی و خروجی وسایل نقیله است. بالاترین حجم‌ تردد از استان البرز به ترتیب از طریق آزادراه کرج – قزوین (ترمینال شهید کلانتری)، کرج – تهران (کیلومتر ۲۵)، تهران – کرج (کیلومتر ۲۵)، پل کلاک، کرج – قزوین (گلشهر) و عوارضی قدیم کرج است.

افضلی در پایان مطرح کرد: بر اساس نمودار الگوی کشته و‌ مجروح تجمیعی در طرح نوروز ۱۴۰۲ استان ها همراه با شاخص های مهم سهم تردد و سهم تخلف سرعت، استان البرز آخرین استان کشور در این زمینه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=14646

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.