• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

آزادسازی ۱۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی تغییر کاربری یافته اشتهارد

  • کد خبر : 8409
  • 23 تیر 1401 - 12:34
آزادسازی ۱۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی تغییر کاربری یافته اشتهارد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد از آزادسازی 159 هکتار از اراضی کشاورزی تغییر کاربری یافته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حسن علایی ثمرین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد از آزادسازی اراضی کشاورزی تغییر کاربری یافته در این شهرستان خبر داد و گفت: این عملیات منجر به آزادسازی بیش از ۱۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی به ارزش یک هزار و ۱۱۳ میلیارد تومان در این حوزه قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد قطعات مشمول اعمال قانون، ۱۰۴ قطعه بنای غیرمجاز بوده است، ادامه داد: در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در اراضی کشاورزی واقع در پلاک ثبتی ۲۱۴ اصلی موسوم به «مزرعه اشتهاردا» موارد متعددی از تغییر کاربری غیرمجاز اعمال قانون شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد گفت: در این اقدام پنج مورد بنای غیرمجاز در حال ساخت به مساحت تقریبی ۲۴۰ متر مربع، ۷۳ مورد دیوار کشی غیرمجاز به طول تقریبی هشت هزار و ۳۰ متر و ۱۰ مورد فنس کشی با پی ممتد با سطح اِشغال حدود ۸۰۰ مترمربع به وضعیت سابق بازگشت.

علایی ثمرین اضافه کرد: همچنین ۸۲ مورد محوطه سازی به مساحت تقریبی چهار هزار و ۹۵۰ متر مربع، ۲۳ مورد دپوی مصالح ساختمانی به مساحت تقریبی ۸۹۰ مترمربع، ۱۰ مورد پی کنی به طول تقریبی ۳۷۰ متر و هشت مورد گود برداری به مساحت تقریبی ۳۲۰ مترمربع اعاده به وضع سابق شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8409

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.