• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0

آغاز عملیات عمرانی چند پروژه در شهرک مسکونی پیام

  • کد خبر : 13280
  • 28 دی 1401 - 17:21
آغاز عملیات عمرانی چند پروژه در شهرک مسکونی پیام
استاندار البرز از آغاز عملیات اجرایی چند پروژه مهم در راستای ارتقای خدمات به مردم شهرک مسکونی پیام ماهدشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه های سالن چند منظوره ورزشی، پارک محلی، خانه بهداشت و نانوایی چند منظوره پیام ماهدشت، با اشاره به بازدید های صورت گرفته و مطالبات مردمی، گفت: بر این باور هستیم که زیرساخت های لازم از ابتدا برای این شهرک مهیا نشده است.

وی ادامه داد: بر این اساس طی یک سال گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات کوچک و بزرگی در این شهرک انجام شده و در مقایسه با سال پیش، شاهد تحولات خوبی بوده ایم. به طور قطع این اقدامات را کافی نمی دانیم و درصدد هستیم پروژه هایی که امروز عملیات اجرایی آن ها آغاز شد، در کمترین زمان به بهره برداری برسد.

نماینده عالی دولت در استان البرز بیان کرد: احداث پروژه های پارک محلی به وسعت دو هکتار با اعتبار پنج میلیارد تومان، سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار چهار میلیارد تومان و مجتمع درمانی و بهداشتی به وسعت یک هزار مترمربع با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان برای ابنیه از صبح فردا آغاز می شود.

عبداللهی با بیان اینکه شهرک مسکونی پیام، یکی از محله های ۶۶ گانه کم برخوردار استان البرز است که مشکلات آن در قالب قرارگاه اجتماعی و با هدف ارتقای خدمات رسانی به مردم به صورت ویژه دنبال می شود، توضیح داد: اعتبار ویژه ای در سفر استانی رئیس جمهور برای این پروژه ها اخذ و محقق شده و در این زمینه مانعی وجود ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=13280

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.