• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خبر داد؛

آغاز نام نویسی در هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر در البرز

  • کد خبر : 17877
  • 05 خرداد 1402 - 13:37
آغاز نام نویسی در هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر در البرز
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز فرآیند بروزرسانی مدارک و بارگذاری اطلاعات لازم در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور جهت شرکت در هجدهمین دوره جشنواره تعاونی های برتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز فرآیند بروزرسانی مدارک و بارگذاری اطلاعات لازم در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور جهت شرکت در هجدهمین دوره جشنواره تعاونی های برتر خبر داد و گفت: تعاونگران البرز می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir نسبت به شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

وی عنوان کرد: اطلاعاتی همچون مستندات مربوط به مجامع عمومی، اعضای تعاونی ها، شاغلین و صورت های مالی، گزارش‌های حسابرسی، مجوزها، صادرات و آموزش ها و دیگر موارد لازم در این سامانه توسط تعاونگران بارگذاری خواهد شد تا در فرآیند داوری ها قرار گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیان کرد: شناسایی تعاونی های برتر در بخش های مختلف خدماتی، توزیعی، تولیدی، آموزشی و ارائه الگوهای موفق در بخش تعاون کشور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه از جمله اهداف برگزاری این دوره از جشنواره تعاونی‌های برتر از سوی متولیان امر است.

دارایی، معرفي توانمندي هاي بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسئولين، ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون، ارتقای جايگاه و اهميت تعاون و مشاركت در جامعه، ايجاد انگيزه و رقابت سالم ميان اعضای خانواده بزرگ تعاون كشور و تشويق و ترغيب افراد به فعاليت هاي توليدي، توزيعي و خدماتی در مناطق مختلف را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

وی ادامه داد: معرفي الگوهاي عملي موفق تعاوني جهت بهره‌گيري ساير تعاوني‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و ابزارهاي مديريتي، توليدي، نمونه هاي موفق با هدف ارتقای وضعيت خود و ایجاد فضاي مناسب براي انتقال دانش رسمي و بومي در تعاون و توسعه مشارکت‌هاي مردمي را می توان از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اظهار کرد: بررسی مدارک و مستندات و معرفی منتخبین برتر استانی و ملی هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در ابتدای شهریور ماه پس از انجام داوری ها و اقدامات مربوطه اعلام خواهد شد و برگزیدگان هم در سطح استانی و هم در سطح ملی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17877

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.