• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
مدیرعامل آبفای استان البرز خبر داد؛

آماده باش آبفای استان البرز برای عبور از تنش آبی

  • کد خبر : 17429
  • 27 اردیبهشت 1402 - 15:10
آماده باش آبفای استان البرز برای عبور از تنش آبی
مدیرعامل آبفای استان البرز با در نظر گرفتن شرایط و بروز احتمالی تنش آبی به منظور تامین آب پایدار در تابستان امسال از آماده باش همه مدیران آبفای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل آبفای استان البرز امروز در نشست با معاونان، مدیران و روسای بهره برداری تمامی امورات و مناطق استان از آن ها خواست با توجه به بروز احتمالی تنش آبی، تا پایان تابستان امسال، پیش بینی ها و اقدامات لازم برای تامین و توزیع پایدار آب برای مردم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اثر بخش ترین اقدام، مدیریت مصرف و توزیع متعادل آب است، افزود: در بعضی از مناطق، همچنان روش های سنتی برای توزیع آب به کار گرفته می شوند که این شیوه ها پاسخگوی نیاز مردم نیستند و باید ساختار شبکه توزیع و بهره برداری از آب در استان اصلاح شود و ارتقا یابد.

مدیرعامل آبفای استان البرز از آماده باش کارکنان آبفا برای اقدام پیشگیرانه عدم تعادل یا افت فشار شبکه آب در سراسر استان خبر داد و بیان کرد: بهتر است مدیریت توزیع و مصرف به جای مدیریت تامین آب با نظارت دقیق تر و ایجاد حس همدلی در مردم و آموزش های فرهنگی و تبلیغات محیطی همراه باشد تا مجموعه آبفا با کمک مردم بدون تنش جدی از پیک مصرف امسال عبور کند. 

نامداری در پایان بر ضرورت اقداماتی از جمله تحویل گیری آبرسانی های خصوصی باقیمانده، شناسایی و قطع کردن انشعاب های غیرمجاز، نظارت بر توزیع آب متعادل در شبکه، آماده به کار بودن تمام دستگاه های دیزل ژنراتور مولد برق و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه های استان البرز در موارد خاص تاکید کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17429

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.