• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز خبر داد؛

آمادگی ۲۱ اکیپ راهداری البرز برای خدمت‌رسانی به زائران مرقد امام راحل

  • کد خبر : 18105
  • 11 خرداد 1402 - 13:46
آمادگی ۲۱ اکیپ راهداری البرز برای خدمت‌رسانی به زائران مرقد امام راحل
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: نیروهای راهداری البرز در قالب 21 تیم ثابت و سیار آماده تامین ایمنی جاده‌ای و ارائه خدمات به زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) هستند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: همه ساله برای حضور زائران در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و برگزاری آئین بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، راهداری البرز در کنار دیگر خادمان عرصه جاده وظیفه تامین ایمنی حداکثری محورهای مواصلاتی استان را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه ۲۱ اکیپ‌ راهداری در قالب گشت‌های سیار و اکیپ‌های امدادی با استقرار در محورهای مواصلاتی استان البرز به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، از تجهیز و آماده‌سازی راهدارخانه‌ها برای ارائه خدمات به زائران خبر داد و اضافه کرد: راهدارخانه‌ها و اداره‌های تابعه استان البرز نیز برای ارائه خدمات به زائران از آمادگی لازم برخوردار هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز همچنین از آمادگی ناوگان مسافری استان برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبر داد و بیان کرد: برای اعزام مسافران به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب، شرکت های حمل و نقل مسافر استان البرز تمام توان خود را در جهت تامین ناوگان مورد نیاز به‌کار می‌گیرند.

زندی‌فر مطرح کرد: کارشناسان این اداره‌کل و ادارات تابعه به صورت مستمر و با تشدید نظارت‌ها، کنترل‌های فنی لازم را در جهت ارتقای ایمنی ناوگان حمل و نقل و تردد در راستای افزایش رضایتمندی مسافران در دستورکار قرار داده‌اند.

وی اعلام کرد: هموطنانی که قصد سفر به حرم مطهر امام خمینی (ره) در ایام نیمه خرداد ماه را دارند، می توانند با تماس با شماره تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان، اطلاعات جامعی از وضعیت ترافیکی و شرایط جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی البرز دریافت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18105

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.